;
coinex

گلکسی نوت 5 در حال آمدن به اروپا است

گلکسی نوت 5 در حال آمدن به اروپا است

از زمان رونمایی گلکسی نوت 5 در ماه آگوست، تا کنون ادعا شده که این گوشی بهترین فبلت موجود است. آخرین نسل از سری محبوب و سود آور گوشی های سامسونگ، قطعا طرفداران زیادی را هیجان زده کرده است، اما متاسفانه، تا کنون وارد همه بازار ها نشده، و حتی هیچ برنامه ای برای انتشار در اروپا اعلام نکرد.

این یک اتفاق نادر در سری دستگاه های نوت است و کاملا یک تصمیم عجیب و غریب، به نظر می آید، از این رو برخی پیش بینی کرده اند که این تصمیم در راستای افزایش محبوبیت گلکسی اس 6 اج پلاس در این منطقه انجام شده است. در هر صورت، با وجود شایعات و گمانه زنی های متعدد، سامسونگ هنوز هیچ گونه برنامه عرضه ای در اروپا، برای گوشی هایش افشا نکرده است. در توسعه های جدید، یک منبع صنعتی، ادعا کرده است که به سامسونگ رومانی نزدیک است، و خبردار شده است که این فبلت با حامل های محلی در اوایل ژانویه 2016 ارائه خواهد شد.

اگر این ادعا درست باشد، نشان می دهد که این فبلت در بقیه بازارهای اتحادیه اروپا نیز عرضه می شود. اینکه این فقط یک حدس و گمان است یا نه، به هر حال فرق زیادی نمی کند، این غول کره ای زمان انتظار برای انتشار نوت 5 را در بازارهای اروپا بیش از حد طولانی کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منیع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر