;
coinex

مشخصات اچ تی سی وان A9 به صورت آنلاین منتشر شد

مشخصات اچ تی سی وان A9  به صورت آنلاین منتشر شد

کمتر از یک هفته تا شروع رونمایی اچ تی سی وان A9، زمان باقی است، مشخصات متعلق به این دستگاه از طریق آزمون معیار بنچمارک GFXBench تایید شد و اخیرا به بیرون درز کرده است. یکی از چیزهایی که ما بر اساس داده های بنچمارک GFXBench دریافتیم، این است که شایعاتی که در مورد اندروید 6.0 بود که به صورت پیش فرض بر روی دستگاه نصب شده ، ظاهرا درست است.

از قرار معلوم این گوشی یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 1080 در 1920پیکسل(فول اچ دی )، تراشه اسنپ دراگون 615 با حمل پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 405، 2 گیگابایت حافظه رم همراه با 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی (11 گیگابایت آزاد برای کاربر نهایی) همراه است. البته ممکن است یک نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز در دسترس باشد.
دیگر مشخصات این دستگاه وجود یک دوربین 13 مگاپیگسلی عقب، است و در حالی که در آزمون بنچمارک ذکر نشده، انتظار می رود که با OIS همراه باشد. دوربین جلوی اولتراپیکسل آن نیز 4 مگاپیگسلی است، این دوربینی است که در در پشت گوشی اچ تی سی وان M7و  اچ تی سی وان M8 یافت می شود.
مشخصاتی نیز در یک لیست مربوط به اچ تی سی وان A9، در وب سایت اپراتور فرانسوی Orange پیدا شده، که در آن قیمت این گوشی معادل 690 دلار آمریکا، است که برای که یک دستگاه رده میانی گران به نظر می رسد.
ممکن است برخی امیدوار باشند که در نتایج بنچمارک GFXBench اشتباهی رخ داده باشد، چرا که با توجه به گفته مدیر عامل این شرکت، شر وانگ که در طول تابستان اشاره کرد یک “قهرمان” در راه است،همه انتظار یک گوشی رده بالا داشتند نه یک گوشی میان رده. اگر این تنها گوشی باشد که سه شنبه رونمایی می شود، اچ تی سی تعداد زیادی از طرفداران خود را از دست می دهد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر