;
coinex

اسکرین شات های فاش شده از برنامه جدید اخبار فیسبوک

اسکرین شات های فاش شده از برنامه جدید اخبار فیسبوک

با توجه به یک گزارش جدید، تقریبا کار فیس بوک با برنامه “breaking news”، نرم افزار تلفن همراهی به نام Notify به پایان رسید.

از این برنامه دو ماه پیش، در سایت بیزنس اینسایدر به عنوان” یک برنامه مستقل انتشار اخبار تلفن همراه ” یاد شد. اکنون اسکرین شات هایی از این برنامه منتشر شده که جمع آوری اطلاعیه ها اخبار، را نشان می دهد و آنها را در یک مکان منتشر می کند. کاربران قادر خواهند بود کدام افراد و نشریات (که تحت عنوان “station” وجود دارند) را به دنبال کنند. علاوه بر این، مباحث دنبال شونده نیز می تواند انتخاب شود.
شایع شده است که این برنامه در پایان این ماه، منتشر می شود و تعدادی از نشریات در حال آزمایش روی آن می باشد. کسانی که با برنامه فیس بوک آشنا هستند، می گویند که این شرکت با این نشریات در مورد تعداد مناسب اطلاعیه هایی که آنها باید ارسال، کنندو همچنین انواع مختلف این اطلاعیه ها، در حال مذاکره است. هنگامی که یک نقل قول توسط یکی از شرکای فیس بوک نوشته شد، به کسانی که با این برنامه آن نشریه، شخص، یا را دنبال می کنند، اطلاع رسانی خواهد شد.

تاریخ شایعات در مورد این برنامه به دو ماه پیش باز می گردد، زمانی که اولین بار صحبت از یک برنامه  “breaking news” برای فیس بوک،مشاهده شد. در آن زمان، گفته شد که هر اطلاع رسانی شامل 100 حرف، و یک لینک URL به منبع از روایت است.
شما می توانید از تصاویر برنامه نوتیفای را در زیر مشاهده کنید.

هر اطلاع رسانی شامل 100 حرف، و یک لینک URL به منبع از روایت است.

هر اطلاع رسانی شامل 100 حرف، و یک لینک URL به منبع از روایت است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر