;
coinex

لنوو پیشنهاد فروش سرفیس پرو مایکروسافت را رد کرد

لنوو پیشنهاد فروش سرفیس پرو مایکروسافت را رد کرد

لنوو تایید کرد که پیشنهاد فروش سرفیس پرو را رد کرده است، با وجود اینکه فرصت همکاری بین لنوو و مایکروسافت در زمینه ی فروش سرفیس پرو وجود داشت، لنوو از انجام این کار خود داری کرد؛ چرا که آن را رقیب مستقیم برای دستگاه های ویندوز خود می داند. مایکروسافت در کنار DELL و HP از لنوو درخواست کرد که برای فروش سرفیس پرو با آن ها همکاری کند. اما مدیر عامل لنوو که این هفته در صحبت هایش تایید کرد که قصد انجام این کار را ندارند.

او در مصاحبه ای گفت: مایکروسافت حدود یک سال پیش از من درخواست کرد و من جواب منفی به آن ها دادم. در واقع من هیچ دلیل منطقی ندیدم که بخواهم یک محصول از رقیب را به فروش برسانم.

رئیس لنوو با وجود اینکه مایکروسافت در بعضی کارهای خاص شریک آن ها است این پیشنهاد را رد کرد چرا که معتقد است درزمینه های دیگر، رقیب آن ها می باشد. او اضافه کرد که لنوو باید دقت کند که در چه زمینه هایی با این شرکت غول نرم افزاری همکاری کند.

این در حالی است که داستان راجع به DELL و HP کاملاً متفاوت است. مدیر اجرایی شرکت DELL تصمیم به فروش سرفیس پرو از طریق فروشگاه های آنلاین خود دارد، او گفت که مشتریانی که میل به سرمایه گذاری دارند برای فروش و گسترش این محصول، از Dell درخواست کرده اند تا با مایکروسافت همکاری کند.

مدیر عامل شکرت HP اذعان می کند که فروش سرفیس پرو مزیت خیلی خاصی برای آن ها ندارد، و از فروش این محصول پولی نصیب شرکت نمی شود، اما آن ها به دلیل اصرار مشتریان، در این زمینه با مایکروسافت همکاری خواهند کرد.

.

منبع: technobuffalo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر