;
coinex

لیست خرده فروش نشان می دهد که نسخه بین المللیی وان پلاس X / مینی به قیمت 249 دلار خواهد بود

لیست خرده فروش نشان می دهد که نسخه بین المللیی وان پلای X / مینی به قیمت 249 دلار خواهد بود

یک روز دیگر، و یک نشت خبری دیگر از وان پلاس X / مینی. چند روز پیش، مشخصات این گوشی هوشمند توسط TENAA چین منتشر شد، و در حال حاضر به نظر می رسد OppoMart ممکن است آن قطعه گم شده از پازل وان پلاس X، یعنی قیمت آن را فاش کرده باشد.

با توجه به یک لیست زودرس منتشر شده از OppoMart، وان پلاس X، که احتمالا به عنوان وان پلاس مینی در برخی از نقاط جهان شناخته شده است، 249دلار قیمت گذاری خواهد شد. که کمی بالاتر از قیمت 220 دلاری شایعه شده این گوشی برای بازار چین، است، البته تقریبا این تفاوت قیمت انتظار می رفت. توجه داشته باشید که قیمتی که در OppoMart ذکر شده، ظاهرا نوع بین المللی این گوشی با اتصال جهانی 4G می باشد. به محض اینکه این لیست منتشر شد، دوباره توسط این خرده فروش حذف شد، اما قبل از آنکه حذف شود، تصاویری از آن گرفته شد.
همانطور که انتظار می رود، مشخصات جزئی که توسط این خرده فروش ذکر شد، با آن چه قبلا توسط TENAA به بیرون درز کرد، مطابقت دارد. از جمله وجود چیپ ست اسنپ دراگون 801 ، صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی.
OppoMart اعلام کرد که اسنپ دراگون 801 با سرعت پردازش 2.5GHz، کار می کند، در حالی که TENAA نشان داد که سرعت پردازش این تراشه 1.9GHz است. البته فرکانس 1.9GHz برای CPU چهار هسته ای در داخل اسنپ دراگون 801، به طور غیر منتظره ای کم است که نشان می دهد که تراشه آندرکلاک است.

لیست OppoMart همچنین اشاره می کند که این گوشی با یک باتری 2450 میلی آمپر ساعتی کار می کند. این جزئیاتی است که لیست TENAA نشان نداده است، البته بر اساس مشخصات ضخامت 6.9 میلی متری این گوشی، همین ظرفیت باتری 2450 میلی آمپر ساعتی مورد انتظار بود. وان پلاس سری سوم گوشی های هوشمند خود در تاریخ این شرکت را در 29 اکتبر(7 آبان) نشان می دهد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر