;
coinex

ساخت قاب پشت شفاف برای گلکسی نوت 5 در خانه

ساخت قاب پشت شفاف برای گلکسی نوت 5 در خانه

در بسیاری از بازارهای می توان گلکسی نوت 5 را در سه رنگ مختلف، خریداری کرد، در برخی دیگر پنج گزینه رنگی برای انتخاب وجود دارد، اما سامسونگ به طور رسمی یک نسخه با قاب پشت شفاف، که داخل این گوشی را را نشان دهد، برای آن ارائه نکرده است.

یک کاربر Reddit با حساب کاربری Skarface08 ، تصمیم گرفت امور را در دست گیرد، و به گلکسی نوت 5 یک قاب شفاف ببخشد. این روند در واقع بسیار ساده است و در نتیجه به نظر می رسد حداقل بیان آن شگفت انگیز باشد.
آنچه که اساسا انجام شده، حذف غشای رنگی قاب شیشه ای پشت نوت 5 است، او کل شیشه را عوض نکرده، فقط غشایی را که به آن رنگ می بخشید جدا کرده است. شما ممکن است فکر کنید که حتی باز کردن قاب پشت غیر قابل جدا شدنی نوت 5 ، سخت باشد، اما جالب است بدانید که خیلی هم چالش بر انگیز نیست. همه آنچه که بدان نیاز دارید، یک تیغ ریش تراشی، تفنگ حرارتی و یک وسیله مکشی است.

هیچ پیچ مخصوصی شیشه ی عقب را در مکانش نگه نداشته است. این کاربر اطراف لبه گوشی را گرم کرد و سپس با استفاده از وسیله ای مکشی، قاب پشت را جدا کرد. هنگامی که حرارت قاب فروکش کرد، فقط کمی تیغ ریش تراشی را روی آن کشید و همه غشای رنگی را از آن جدا کرد.
اگر شما تصمیم به انجام این کار دارید، بهتر است به خاطر داشته باشد که باید به طور مداوم تفنگ حرارتی را حرکت دهید، به طوری که در یک منطقه برای مدت زمان طولانی، نماند، زیرا امکان آسیب حرارتی به بخش های داخلی را افزایش می دهد.

نچه که اساسا انجام شده، حذف غشای رنگی قاب شیشه ای پشت نوت 5 است نچه که اساسا انجام شده، حذف غشای رنگی قاب شیشه ای پشت نوت 5 است نچه که اساسا انجام شده، حذف غشای رنگی قاب شیشه ای پشت نوت 5 است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من میخوام پشت نوت 5 خودم رو باز کنم ! یه سوال دارم که واقعا ممنون میشم جوابمو بدید!>>چطوری شیشه رو بچسبونم سر جاش بالاخره وقتی باز میشه باید برش گردونیم چطوری با چسبی چیزی؟خواهشا جوابمو بدین

    پاسخ