;
coinex

ثبت نام بلک بری Priv در ایالات متحده و کانادا و پیش فروش آن در انگلستان آغاز شد

ثبت نام بلک بری Priv در ایالات متحده و کانادا و پیش فروش آن در انگلستان آغاز شد

خرده فروش الکترونیک، Carphone Warehouse، پیش فروش بلک بری Priv را آغاز کرده است و انتظار می رود تاریخ تحویل آن 6 نوامبر(15 آبان) باشد.

شرکت بلک بری اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود را چند هفته پیش، رونمایی کرد، و ثبت نام آن را از سازمان های علاقه مند در شمال امریکا، آغاز کرده است، از طرفی این دستگاه در بریتانیا در حال حاضر به قیمت 579.99 پوند برای نسخه سیمکارت آزاد یا نسخه ای که 49 دلار هزینه ماهانه در شبکه های منتخب، دارد، پیش فروش می شود.
این گوشی امسال به یک دستگاه کاملا پیش بینی شده بلک بری، تبدیل شده و به طور خلاصه توسط مدیر عامل شرکت برای خبرنگاران در یک رویداد نشان داده شده است. شایعه های اخیر نشان می داد که قیمت این گوشی 630 دلار، است اما قیمت پیش فروش خرده فروشی Carphone Warehouse بسیار بالاتر از آن است.
از نقطه نظر مشخصات داخلی این گوشی می توان به وجود صفحه نمایش 5.4 اینچی با رزولوشن Quad HD، پردازنده شش هسته ای اسنپدراگون 808، رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با یک کارت microSD و باتری 3410 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. شرکت بلک بری خیلی پیش تر دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی Priv را معرفی و تصویربرداری را به عنوان یکی از ویژگی های کلیدی این دستگاه بیان کرده است.
جزئیات بیشتر در مورد صفحه کلید سخت افزاری و کارائی نرم افزاری Priv، پس از انتشار آن در ماه نوامبر(اواسط آبان) مشخص می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر