;
coinex

فبلت OPPO R7S رونمایی شد

فبلت OPPO R7S رونمایی شد

فبلت OPPO R7S به تازگی در دبی رونمایی شد، این دستگاه در ماه آینده در 10 منطقه، از جمله کشورهای تایلند، ویتنام، سنگاپور، تایوان، مالزی، استرالیا و اندونزی راه اندازی خواهد شد. برخی از کشورها در منطقه شرق میانه و شمال آفریقا نیز در ماه آینده این گوشی را در اختیار خواهند گرفت. در ماه دسامبر(ماه بعد)، مصرف کنندگان ایالات متحده و اروپا قادر به خرید این مدل، از وب سایت OppoStyle خواهند بود.

از نقطه نظر مشخصات سخت افزاری این گوشی شامل یک صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED با استفاده از شیشه 2.5D، یک پردازنده هشت هسته ای روی تراشه اسنپ دراگون 615، پردازنده گرافیکی آدرنو 405، رم 4 گیگابایتی و 23 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت می باشد.
دوربین اصلی این مدل، 13مگاپیکسلی است و با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز همراه است، که مدت زمان فوکوس آن 0.1 ثانیه طول می کشد از طرفی دوربین جلو برای گرفتن عکس های سلفی و ویدئو چت، 8 مگاپیکسل است. در حال حاضر نرم افزار دوربین این گوشی در مقایسه با مدل های قبلی 30٪ سریعتر باز می شود. باتری 3070 میلی آمپر ساعتی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که 13 ساعت و 15 دقیقه به طور مداوم، می توان از آن استفاده کرد، و شارژر سریع VOOC تنها با 5 دقیقه اتصال به گوشی به مدت 2 ساعت امکان استفاده از گوشی را فراهم می کند. در واقع می توان باتری را فقط پس از 50 دقیقه اتصال با پریز برق تا 90 درصد شارژ کرد. اندروید 5.1 از پیش نصب شده با رابط کاربری ColorOS 2.1 از مشخصات نرم افزاری این مدل می باشد. هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری این فبلت وجود ندارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر