;
coinex

چگونه عکس زنده آیفون 6 اس را به GIF و یا فیلم تبدیل کنیم

چگونه عکس زنده آیفون 6 اس را به GIF و یا فیلم تبدیل کنیم

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس علاوه بر به ارمغان آوردن ویژگی های جدیدی مثل تاچ سه بعدی صفحه نمایش و ضبط ویدئویی 4k، یک ویژگی جدید به نام Live Photos نیز به همراه دارند که این امکان را فراهم می کند تا کاربر فیلم های کوتاه متصل به هر عکس داشته باشد.

یک عکس ثابت در یک لحظه گرفته می شود ولی با قابلیت Live Photos یا عکس زنده چند لحظه قبل و بعد از زمانی که شاتر دوربین را لمس می کنید، ضبط شده و با لحظه گرفتن عکس ادغام می شود و در نهایت یک ویدئو کوتاه از عکس گرفتن خود در اختیار داریم. که حتما بسیار خاطره برانگیز خواهد بود.
این لایو فتو با یک اشکال عمده مواجه است، اینکه نمی توان آن را بر روی سیستم عامل های دیگر به جز ios9 ، watchOS 2، و سیستم عامل ال کاپیتان مشاهده کرد. از این رو تبدیل این ها به فایل های gif و یا فیلم، آنها را تبدیل به فرمت های فایلی می کند که پس از آن می توان آنها را با افرادی که با پلت فرمی غیر از پلت فرم های اپل کار می کنند به اشتراک گذاشت.
در اینجا نحوه تبدیل لایوفتو به فایل های gif و یا فیلم را با استفاده از، یک برنامه کوچک ساده اما بسیار مفید Live GIF، به شما نشان می دهیم:
مرحله 1. دانلود و نصب Live GIF، این برنامه در اپل استور 1.99 دلار قیمت دارد.
مرحله 2. باز کردن برنامه.
مرحله 3. پس از راه اندازی، این برنامه به صورت خود کار، همه عکس های زنده را که در حال حاضر در پوشه عکس های دوربین موجود است را جستجو و آنها را در گیرید، بر روی صفحه اصلی لیست می کند.
از این جا به بعد نحوه تبدیل لایو فتو به GIF و یا فیلم را پیش میگیریم:
مرحله 4. لایو فتویی را که می خواهید تبدیل شود، انتخاب کنید.
مرحله 5. اکنون شما می توانید انتخاب کنید که این فایل تبدیل به فایل GIF شود و یا به عنوان یک ویدیو ذخیره شود. با توجه به اولویت خود یکی از این گزینه ها انتخاب کنید.
مرحله 6. هنگامی که تبدیل فایل انجام می شود، این برنامه گزینه به اشتراک گذاشتن آن را در رسانه های اجتماعی و یا از طریق ایمیل، به شما نشان می دهد. متناوبا، شما می توانید فایل تبدیل شده را در پوشه فایل های دوربین خود نیز ذخیره کنید.
خب به همین سادگی می توان فایل عکس زنده مورد علاقه خود را به عنوان یک فایل که می تواند بر روی اکثر دستگاه ها مشاهده شود، تبدیل کرد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر