;
coinex

پتنت جدید سامسونگ، اشاره به ویژگی تاچ سه بعدی برای گلکسی S7 دارد

پتنت جدید سامسونگ، اشاره به ویژگی تاچ سه بعدی برای گلکسی S7 دارد

آیفون جدید اپل یک ویژگی تاچ سه بعدی ارائه می دهد که نتیجه آن عملکردهای مختلف بسته میزان سختی فشاری که کاربر بر روی صفحه نمایش خود وارد می کند، می باشد. در واقع گوشی با این قابلیت، قادر به تشخیص مقدار نیروی است که در یک تپ، به صفحه نمایش لمسی اعمال شده است.

هوآوی نیز این تکنولوژی را برای جدیدترین گوشی خود به ارمغان آورده است. پس دیگر لازم به گفتن نیست که طرفداران سامسونگ نیز انتظار دارند، این شرکت انجام چنین چیزی را در پیش گیرد. در این راستا، سامسونگ به تازگی پتنتی جدید منتشر کرده است که نشان می دهد، شاید گلکسیS7 یک ویژگی شبیه به تاچ سه بعدی داشته باشد.
این پتنت با عنوان Touch Input Apparatus و Electronic Device Having Thereof نامیده و توسط سامسونگ در آوریل 2014 ارائه شد و اکنون توسط دفتر مالکیت معنوی کره ای منتشر شده است. این در اصل همان ویژگی است که به صفحه نمایش مربوط شده و آن را قادر به تمایز قائل شدن بین میزان نیرو با توجه به ولتاژ مربوطه، می کند. این پتنت نشان می دهد که سامسونگ می خواهد به استفاده از این ویژگی برای یک کلید انجام وظایف مختلف، را تعریف کند، برای مثال یک کلید می تواند بسته به مقدار نیروی که در هنگام ضربه زدن به آن اعمالشده است، عمل اسپیس یا عمل تب انجام دهد.

بدیهی است که سامسونگ تا کنون چیزی در مورد گلکسی S7 تایید نکرده است، طرفداران باید منتظر باشند و ببینند که آیا این شرکت قصد آوردن این ویژگی را با پرچمدار بعدی خود دارد یا خیر.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر