;
coinex

گلکسی S7 با بدنه آلیاژ منیزیم و با کیفیت صدای عالی همراه است

گلکسی S7 با بدنه آلیاژ منیزیم و با کیفیت صدای عالی همراه است

اگر گزارشات اخیر قابل باور باشند، سامسونگ ممکن است گلکسی S7 را در ماه ژانویه سال میلادی آینده، منتشر کند، که این خبر می تواند دلیل خوبی باشد برای اینکه چرا ناگهان این همه هجوم شایعات و گزارش مربوط به گلکسی S7 بوجود آمده و ادامه دارد.

بسیاری از طرفداران سامسونگ به دنبال این هستند که ببینند این شرکت با گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود، چه چیزی ارائه می دهد و از آنچه تا کنون گزارش شده است، این طور بر می آید که این گوشی ارتقاء زیادی نسبت به گلکسی S6 خواهد داشت.
یک گزارش جدید از چین نشان می دهد که گلکسی S7 بدنه ای از آلیاژ منیزیم آراسته با شیشه، خواهد داشت، این طراحی نه تنها باعث می شود دستگاه محکم تر شود، بلکه همچنین باعث بهبود ظاهر زیبای آن می شود که قطعا برای کاربران قانع کننده است که این گوشی ارتقاء ارزشمندی یافته است.

گزارش دیگری می گوید که گلکسی S7 برای مشتری جلب، کیفیت صدای عالی با وجود تراشه SABRE 9018AQ2M که توسط فناوری ESS ساخته شده، ارائه می دهد و دارای نسبت سیگنال به نویز 129 دسیبل و دارای پشتیبانی از فرمت هایی از قبیل DSD و PCM در 32 بیت و 384 کیلو هرتز است. این تراشه کاربران را قادر می سازد تا گوش دادن به موسیقی دیجیتال و استریم را مانند همتای آنالوگ آن، تجربه کنند. جالب است که بدانید، هم اکنون که این گزارش را می خوانید، سامسونگ که بر این باور است که احتمالا باید به دنبال بکارگیری Tidal، یک سرویس استریم موسیقی Hi-fi متعلق به Jay-Z، باشد. گلکسی S7 با این کیفیت صدا به یک گوشی بسیار جذاب برای علاقه مندان به موسیقی تبدیل خواهد شد و در نهایت ممکن است به فروش بیشتر پرچمدار سامسونگ کمک کند.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر