;
coinex

آزمون تراشه آیفون 6S نشان می دهد که هیچ تفاوتی بین تراشه تولید سامسونگ و تولید TSMC نیست

آزمون تراشه آیفون 6S نشان می دهد که هیچ تفاوتی بین تراشه تولید سامسونگ و تولید TSMC نیست

آزمون اخیر انجام شده توسط گزارش های مصرف کنندگان نشان می دهد که تفاوت بین تراشه A9 تولید سامسونگ و تراشه A9 تولید TSMC به طور کامل قابل اغماض است.

ادعا می شود که آخرین آزمون ها دقیق تر از آنهایی است که اشاره کرده اند که 20٪ تفاوت عملکرد بین این دو تراشه وجود دارد، زیرا این بار معیار استفاده دستگاه در زندگی واقعی بود، به جای تکیه بر داده های معیار مصنوعی که همیشه نیروهای پردازنده در حداکثر سرعت اجرا می شوند. گزارش های مصرف کنندگان استدلال می کند که استفاده از این دستگاه در زندگی واقعی، حقیقتا آنچه برای عملکرد مهم است در نظر گرفته می شود و تکیه بر جنبه های منفی که تنها بر روی کاغذ است، وجود دارد.
در حالت کلی بحث تفاوت چیپ ست بسیار مهم است، چرا که حل و فصل آن به خوبی می تواند به قیمت کسب و کار سامسونگ با اپل در آیفون 7 بعدی بینجامد. تا کنون این شایعات شنیده شده که اگر این دو تراشه در عمل متفاوت باشند، رابطه همکاری سامسونگ با اپل را تحت تاثیر قرار می دهد، به احتمال زیاد با توجه که گزارش های مصرف کنندگان که می گویند هرگز تفاوتی که از آن تحت عنوان chipgate یاد می شود، در استفاده از گوشی در دنیای واقغی وجود نداشته، این شایعات پایان می یابد.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر