;
coinex

تیم کوک می گوید تلویزیون جدید اپل هفته آینده می آید

تیم کوک می گوید تلویزیون جدید اپل هفته آینده می آید

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل است که دیشب طی شرکت در مصاحبه رسمی در برنامه زنده وال استریت ژورنال، تائید کرد که بله، تلویزیون جدید اپل این ماه همانطور که وعده داده شده بود، وارد بازار می شود. نسل چهارم تلوزیون اپل، که بلندتر و قوی تر از نسل های قبلی است، هفته آینده عرضه می شود، و به همراه خود تاچ پد کنترل از راه دور و دسترسی به اپل استور با tvOS را به ارمغان می آورد.

البته هیچ مشخصاتی در مورد نحوه در دسترس بودن آن، اینکه در فروشگاه عرضه می شود و یا سفارشات آنلاین وجود دارد، گفته نشده است، به هر حال، بنا بر این گفته ها کسانی که در انتظار این تلوزیون بودند، مجبور نیستند تا ماه آینده، صبر کنند. (اگر شما شناختی از آن ندارید بهتر است گزارش نگاه نزدیک به اپل تی وی ما را مطالعه کنید.)
تیم کوک در سخنانش، توضیح داد که کارائی تلویزیون یک دهه از آی فون عقب تر است، و نیازمند مدرن شدن می باشد. رید هیستینگز مدیر عامل شرکت Netflix، اخیرا از بمب آینده صحبت کرد که در آن برنامه ها مانند کانال ها دسته بندی می شوند، اما در حال حاضر کوک تنها بر روی چگونگی مراحل پرداخت سنتی تلویزیون تمرکز کرد و اینکه می تواند بهبود یابد، او این جمله کنایه آمیز را در این راستا بیان کرد: “آیا تا کنون سعی به خرید HBO از طریق یک شرکت کابل کرده اید؟”

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر