;
coinex

شرکت ایسوز در حال مکالمه با مایکروسافت برای ساخت نسخه هولولنز خود می باشد

شرکت ایسوز در حال مکالمه با مایکروسافت برای ساخت نسخه هولولنز خود می باشد

شرکت ایسوز احتمالا علاقه مند به ساخت نسخه خود از عینک واقعیت افزوده هولولنز مایکروسافت است، مدیر عامل این شرکت Jonney shih و نائب رئیس بخش ویندوز و دستگاه های مایکروسافت Terry Myerson، در مصاحبه اخیر خود، تایید کردند که این مذاکرات بر سر همکاری آنها در ساخت نسخه ایسوز عینک واقعیت افزوده، اتفاق می افتد.

مایرسون بیان کرده است که، ایسوز باید فن آوری و شروع به کار بر روی یک دستگاه سخت افزاری قابلیت پذیر را براورد کند. او اذعان داشت، “هرچیزی که ما با سخت افزار انجام می دهیم، با ذهنیت رشد اکوسیستم ویندوزی ماست” همچنین گفت:”به همین دلیل است که ما در حال سرمایه گذاری برای ایجاد یک دسته بندی سخت افزاری هستیم.”
مدیر ایسوز، بیان کرد که هنوز هم در حال ارزیابی ایده بالقوه تبدیل شدن به اولین تولید کننده شخص ثالث هدست هلولنز می باشد. او افزود، اگر چه به طور کامل شروع به عملی کردن این طرح نکرده است، ولی مصرف کنندگان باید کمی صبر کنند تا نتیجه مشخص شود.
مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود که کیت هولولنز در اوایل سال 2016 توسعه می یابد. حال می بینیم که هولولنز، که در کنفرانس های متعدد توسط مایکروسافت به نمایش گذاشته شده است، با شتاب آرامی شروع به انتشار کرده است.
هنوز در مراحل ابتدایی دنیای واقعیت افزوده و مجازی هستیم، بنابراین قابل درک است که بسیاری از شرکت ها، در مورد سرمایه گذاری در وقت و پول خود روی پروژه های AR یا VR درنگ می کنند. البته مایکروسافت، سامسونگ، اچ تی سی و آکیولس برخی از شرکت هایی هستند که پا در پروژه های واقعیت افزوده و مجازی نهاده اند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر