;
coinex

تنها مدل 32 گیگابایتی گوشی اچ تی سی A9 در آمریکا عرضه خواهد شد

تنها مدل 32 گیگابایتی گوشی اچ تی سی A9 در آمریکا عرضه خواهد شد

طبق مراسم معرفی که امروز در همایش HTC که به صورت زنده در سراسر جهان پخش می شد، از همین حالا  گوشی اچ تی سی وان A9 را می توان پیش ثبت نام کرد ولی عرضه ی آن زودتر از نوامبر نخواهد بود.

به نظر می رسد که قیمت 339 دلار برای این گوشی معقول باشد و بتولند معاملات خوبی را برای آن رقم بزند. هر چند که گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد، یکی مدل با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی و مدل دیگر با حافظه داخلی 32 و رم 3 گیگیابایت عرضه خواهد شد. وبسایت اچ تی سی آمریکا اعلام نکرده است که کدام مدل آن به قیمت 339 دلار عرضه خواهد شد. اما خوشبختانه جف گورودن، مدیر ارشد ارتباطات آنلاین اچ تی سی با انجام توئیتی این ابهام را از روی گوشی برداشت. او در توئیت انجام شده ذکر کرد که تنها مدل 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگ رم در آمریکا عرضه خواهد شد و این به این معنی است که مدل بالاتر قیمت 339 دلار داشته و دیگر ورژن گوشی A9 اصلاً در آمریکا عرضه نخواهد شد.

این گوشی همچنین توسط Sprint و AT&T فروخته خواهد شد. از شاخصه های اصلی این گوشی می توان به اندروید 6 مارشمالو، بدنه ی فلزی، صفحه نمایش 5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080p و چیپ ست اسنپدراگون 617 اشاره کرد.

به گفته ی اچ تی سی 339 دلار قیمت یک نمونه ی تبلیغاتی گوشی است و به نظر می رسد که قیمت آن در آینده گران تر خواهد شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر