;
coinex

هدست Merge VR، ساده، راحت، مقرون به صرفه و آماده برای پیش سفارش

هدست Merge VR، ساده، راحت، مقرون به صرفه و آماده برای پیش سفارش

این روزها به وفور هدست واقعیت مجازی وجود دارد. شما می توانید برخی از آنها را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه، و حتی برخی را در واقع رایگان، در اختیار داشته باشید.

بسیاری از این خدست های واقعیت مجازی، تقریبا کار مشابهی را با مواد مختلف و طراحی منحصر به فرد خود، ارائه می دهند. گوگل کاردبرد امکان تکثیر عینک واقعیت مجازی را ایجاد کرد، اما در حال حاضر می خواهیم راجع به محصولاتی صحبت کنیم که کاری متفاوت با آن را ارائه داده اند.
امروز شرکت سازنده Merge VR، در دسترس بودن یک هدست کاملا منحصر به فرد را اعلام کرد. این هدست در 15 نوامبر(24 آبان) از طریق آمازون در دسترس خواهد بود، البته پیش خرید آن از امروز شروع می شود.
این هدست سازگار با گوشی هوشمند شما طراحی، شده است، از طرفی رقابت خود را با دیگر رقبایش با استفاده از مواد مختلف در ساختار، به همراه داشتن ریموت و معرفی قابلیت های اضافه شده، حفظ می کند.
گذشته از اینکه به طور کامل با کاردبرد گوگل مطالبق است، اکوسیستم بسیار منحصر به فرد خود را از برنامه ها و بازی ها، دارد، که شما می توانید با ریموتش، کنترل آن را بدست گیرید. و نکته جالب در مورد آن، این است که بسیار شبیه به ریموت Wii، است به این دلیل که می توان آن را حرکت داد و به اطراف چرخاند.
از آنجا که این گجت از یک فوم با کیفیت بالا ساخته شده، هم با دوام و هم راحت است. از طرفی به طور شگفت آوری مقرون به صرفه می باشد، در واقع تنها با پرداخت 79 دلار می توان آن را خریداری کرد، این قیمت واقعا پایین تر از انتظار است.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر