;
coinex

مشخصات گوشی گلکسی گلدن 3 سامسونگ فاش شد

مشخصات گوشی گلکسی گلدن 3 سامسونگ فاش شد

گوشی های تاشو بین دسته خاصی از مردم، هنوز مقبولیت دارند، سامسونگ هم در زمینه گوشی های هوشمند با طراحی تاشو فعالیت می کند، اما در دسترس بودن آنها به برخی از بازارهای آسیایی محدود می شود.

پس از انتشار گلکسی گلدن در سال 2013، این شرکت روی جانشین آن، گلکسی گلدن 2 کار کرد، اما این مدل تنها در چین منتشر شد. در حال حاضر، به نظر می رسد سامسونگ در حال کار بر روی گوشی با شماره مدل SM-W2016، می باشد و ممکن است آن را گلکسی گلدن 3 بنامد.
دستگاه SM-W2016 در بنچمارک GFXBench آزمایش شد، و با توجه به اطلاعات ذکر شده در این معیار سنجی، به نظر می رسد مثل یک نسخه تاشو از گوشی گلکسی S6 می باشد. بستر نرم افزاری آن اندروید 5.1.1 لالی پاپ از پیش نصب شده است و از نظر مشخصات سخت افزاری دارای یک صفحه نمایش 4.6 اینچی HD، پردازنده هشت هسته ای Exynos 7420 ، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، برای عکاسی سلفی و ویدوئو چت، می باشد.در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری این دستگاه وجود ندارد.

از طرفی این امکان کاملا محتمل است که سامسونگ گلکسی گلدن 3، را مطابق مدل های قبلی خود تنها در چین و شاید نهایتا در کره جنوبی، عرضه کند.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر