;
coinex

گوشی ایکس پریا زد 5 از تاریخ 29 اکتبر برای فروش در کانادا در دسترس قرار می گیرد

گوشی ایکس پریا زد 5 از تاریخ 29 اکتبر برای فروش در کانادا در دسترس قرار می گیرد

ماه گذشته، در حالی که مدت زیادی از پرده برداری شرکت سونی از گوشی های سری Z نگذشته بود، این شرکت تایید کرد که هر دو گوشی زد 5 و زد 5 پریمیوم در کانادا عرضه خواهند شد.

در حال حاضر به طور دقیق مشخص شده است که گوشی ایکس پریا زد 5 چه زمانی برای مشتریان کانادایی در دسترس قرار خواهد گرفت. اما هنوز مشخص نیست که زد 5 پریمیموم چه زمانی عرضه می شود.

Bell یکی از بزرگترین اپراتور های موبایل در کانادا اعلام کرد که قصد فروش انحصاری ایکس پریا زد 5 را از تاریخ 29 اکتبر دارد و مشتریان علاقه مند، از همین حالا می توانند از طریق وبسایت  Bell شرایط فروش را بررسی کنند. این گوشی به قیمت 199.95 دلار کانادا برای مدل لاک و به قیمت  649.95 دلار کانادا برای مدل آنلاک به فروش می رسد.

همان طوری که شما هم می دانید، ایکس پریا زد 5 نیز مانند دیگر مدل های ایکس پریا، ضد آب است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن 1080*1920 می باشد که از لحاظ اندازه صفحه نمایش بین زد 5 کامپکت و زد 5 پریمیوم قرار می گیرد. قدرت پردازشی گوشی نیز توسط چیپ ست اسنپدارگون 810 تامین می شود. رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه از مشخصه های حافظه ای گوشی می باشند. دوربین اصلی 23 میگاپیکسلی و باتری 2900 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های شاخص این گوشی هستند. نسخه ی اندرویدی که بر روی گوشی نصب  می باشد اندروید لالی پاپ است که طبق اعلام سونی به زودی به اندروید 6 آپدیت می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر