;
coinex

طراحی گوشی وان A9 شروع یک فاز مد روز از سری گوشی های اچ تی سی است

طراحی گوشی وان A9 شروع یک فاز مد روز از سری گوشی های اچ تی سی است

چند روز پیش، اچ تی سی از یک گوشی هوشمند به نام وان A9، رونمایی کرد که مشخص شد کاملا چند تغییر نسبت به سری محصولات وان این شرکت داشته است. این گوشی در کنار ویژگی های جدید سخت افزاری و نرم افزاری، یک تغییر جهت از نقطه نظر طراحی نیز داشته است، که به نظر می رسد، این تغییرات تبدیل به معیاری برای دستگاه های اچ تی سی بعدی خواهد شد.

جک تانگ رئیس شرکت اچ تی سی شمال آسیا امروز در رونمایی گوشی اچ تی سی وان A9 در تایوان، یک طراحی جدید توسعه یافته از مدل پرمیوم گوشی های هوشمند سری M خود( طراحی بدنه تمام فلزی مانند سری وان M است، اما این بار یک شمایل گردتر و با پشت صاف دارد) برای وان A9 نشان داد، که در کنار این طراحی مقرون به صرفه بودن مدل دیزایر نیز به همراه دارد. شرکت اچ تی سی امید دارد که این گوشی در یک ظاهر شیک، با هر دو ویژگی رده بالا و مقرون به صرفه بودن، به درآمد رو به کاهش گوشی های هوشمند خود کمک کند.
جک تانگ بیان کرد که “با شروع تولید گوشی وان A9، زبان طراحی ما وارد یک فاز متفاوت و شیک شد.”
اچ تی سی در تلاش برای حفظ سود پایدار در فصل های مالی خود و سقوط اخیرش از شاخص TWSE50 می باشد. این شرکت برای فصل سوم 138 میلیارد دلار خسارت منتشر کرده و 658 میلیارد دلار در آمد داشته که 1.29 میلیارد از دوره مشابه در سال قبل کاهش یافته است. با وجود سخت افزار های رقابتی، بسیاری بر این باورند که شباهت بین وان M8 و M9 بدان معنی است که این گوشی موفق به جلب توجه مصرف کننده شده است. شاید به این دلیل است که برنامه طراحی مجدد گوشی های هوشمند اچ تی سی با هدف جلب توجه ظاهری انجام می شود.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر