;
coinex

گوشی های گلکسی On5 و گلکسی On7 سامسونگ به زودی عرضه خواهند شد

گوشی های گلکسی On5 و گلکسی On7 سامسونگ به زودی عرضه خواهند شد

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه ی دو گوشی با نام های غیر معمول گلگسی On5 (شماره مدل SM-G550) و گلکسی On7 (شماره مدل SM-G600)  می باشد. این گوشی ها پیشتر با نام های گلکسی Mega On و گلکسی Grand On شناخته می شدند.

در حالی که این دو دستگاه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اند، صفحه پشتیبانی آن ها در وبسایت رسمی سامسونگ در هند موجود است. علاوه بر این رندر های مطبوعاتی از گوشی On5 موجود می باشد.

گوشی های On5 و On7 دارای ویژگی های مشترک بسیاری هستند که این اشتراک شامل چیپ ست اکزینیوس 3475 و پردازنده ی 4 هسته ای، سیستم عامل اندروید لالی پاپ، پشتیبانی از فناوری 4G LTE، رم 1.5 گیگابایتی، 8 گیگابایت حافظه ی داخلی با قابلیت گسترش از طریق کارت حافظه و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی می باشد. در بین  این دو، On7 گوشی بزرگتری است چرا که دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 720p و گوشی 5On دارای صفحه نمایش 5 اینچی (با همین رزولوشن 720p) می باشد. دیگر تفاوت دو گوشی مربوط به دوربین پشت آن ها است به طوری که دوربین On7، 13 مگاپیکسلی و On5، 8 مگاپیکسلی است.

بنا به گزارشات این دو گوشی از چند هفته ی آینده در دسترس قرار خواهند گرفت. این امر ابتدا در هند صورت می گیرد. به نظر می رسد که گلکسی On5 قیمتی حدود 150 دلار و گلگسی On7 حدود 200 دلار داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر