;
coinex

این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش هر دو مدل سامسونگ گلکسی اس 7 خمیده باشد

این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش هر دو مدل سامسونگ گلکسی اس 7 خمیده باشد

بدون شک سامسونگ گلکسی اس 7 یکی از بهترین گوشی های جهان در آینده خواهد بود و ­­خیلی ها چشم انتظار آن هستند. اخبار و شایعات پیرامون این گوشی زودتر از همیشه پراکنده شدند و اگر درست باشند این گوشی زودتر از موعد همیشگی (معمولاً در محدوده ی بهار) پرده برداری خواهد شد. از جمله اخباری که پیرامون مشخصات این گوشی تا کنون منتشر شده است: استفاده از چیپ ست های مختلف بسته به جایی که قرار است گوشی عرضه شود، دوربین 20 مگاپیکسلی، استفاده از فناوری تاچ سه بعدی و وجود پورت USB نوع C، می باشد.

تا اینجا شایعات زیادی راجع به پانل نهایی سامسونگ به گوش رسیده است. در آپریل بود که گفته شد سامسونگ برای افزایش ظرفیت تولید صفحه نمایش خمیده در حال انجام تعمیراتی اساسی بر روی کار خانه است. منبعی که در آن زمان خبر را منتشر کرده بود افزود که این افزایش ظرفیت تنها برای تولید پانل گلکسی اس 6 اج پلاس نیست، بلکه برای تولید پانل گلکسی اس 7 نیز خواهد بود.

با گذشت چند ماه از آن تاریخ، اخباری مبنی بر اینکه اس 7 در دو مدل 5.2 و 5.7 اینچی عرضه خواهد شد، منتشر شد، مدتی بعد اخبار دیگری آمد و حکایت از این داشتند صفحه نمایش آن بزرگتر و  دارای دو لبه ی خمیده خواهد بود.

اما اخباری که در این لحظه پیرامون صفحه نمایش گوشی وجود دارد این است که هر دو گوشی صفحه نمایش خیمده خواهند داشت، اما طراحی آن ها متفاوت خواهد بود. به نظر باور این موضوع منطقی تر به نظر می رسد چرا که سامسونگ سابقه ی انجام چنین کاری را در گوشی های گلکسی اس 6 اج و گلکسی اج پلاس دارد. طبق ادعای این منبع اس 7 نهایتاً به اسم های گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 7 اج پلاس عرضه خواهد شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر