;
coinex

سونی شایعه خارج شدن از بخش موبایل را رد کرد

سونی شایعه خارج شدن از بخش موبایل را رد کرد

قبلا حدس و گمان های تقریبا غیر منطقی وجود داشت که از آغاز امسال سونی در این فکر است که بخش کسب و کار فروش گوشی های هوشمند خود را گسترش دهد. این شایعه اخیرا در فرم های مختلف تکرار شد، مثلا اینکه اگر بخش تلفن همراه این شرکت در سال 2016 به سودی دست نیابد، ممکن است، تولید گوشی های هوشمند خود را متوقف کند.

از طرفی سونی به تازگی یک گروه سه تایی از گوشی های اندرویدی بسیار عالی سری اکسپریا زد 5 معرفی کرد، و این بار اندازه صفحه نمایش را به 4.7 تا 5.5 اینچ رساند. جاناتان لین، مدیر کل سونی در تایوان رسما این شایعات را که سونی در حال بررسی موقعیت برای خروج از فضای کسب و کار گوشی های هوشمند می باشد، را تکذیب کرد.
هیروکی توتوکی مدیر عامل شرکت “سونی موبایل” در 19 اکتبر، شایعه ترک این شرکت از صنعت موبایل، را قاطعانه رد  کرد و حتی اشاره داشت که در آینده ممکن است سونی تلاش خود را در این زمینه دو برابر کند.
او در کنفرانش مطبوعاتی انتشار اکسپریا زد 5 پرمیوم در تایوان، افزود: “در مقابل، سونی موبایل، گوشی هوشمندی ارائه خواهد داد که با صفحه نمایش بهتر، دوربین بهبود یافته و انرژی کارآمدتر برای فعال کردن یک تجربه کاربری بهتر، همراه باشد”.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر