;
coinex

شکلک ها از کجا سرچشمه می گیرند

شکلک ها از کجا سرچشمه می گیرند

اخیرا استفاده از شکلک ها در پیام های متنی به وفور باب شده است. این ایموجی ها معمولا بیان کننده احساسات ما در پیام می باشند، و گاهی به خودی خود پیام دهنده هستند. ما بالاخره دریافتیم که معنای شکلک های مرموز جدید چیست و از کجا نشئت می گیرد. آن نمادها بر روی گوشی شما تصادفی نیستند، آنها در واقع توسط کنسرسیومی متشکل از افرادی در صنعت فن آوری طراحی شده است، بنابراین، استانداردی وجود دارد که هر دستگاهی قادر به خواندن آن است.

این گروه که کنسرسیوم یونیکد نامیده می شود، که اصولا پیش از این در مورد استانداردهای متنی و علامت گذاری ها تصمیم گیری می کردند، آن ها با توجه به محبوبیت اخیر شکلک ها تمرکز زیادی روی استاندارد سازی آنها گذاشته اند.
با توجه به پروفایل این کنسرسیوم یونیکد در نیویورک تایمز، قبل از رسمی شدن و انتشار ایموجی های جدید، چند نیازمندی وجود دارد:
ایموجی ها نمی توانند نشان دهنده زندگی مردمی خاص و یا خدایان باشند.
ایموجی ها تکمیل یک مجموعه هستند، مانند شکلک داماد آینده که مکمل شکلک عروس فعلی باشد، که می تواند اولویت داشته باشد.
ایموجی ها نمی توانند از مالکیت معنوی استفاده کنند، بنابراین انتظارنمی رود که شخصیت های معروف داستانی را در صفحه کلید شکلک ها ببینیم. (با این حال، توییتر یک کار خوب انجام داده و آن ایجاد ایموجی های مارک هاست که از آن می توان در هشتگ های خاص، استفاده کرد.)
یک شکلک جدید چیزی است که کنسرسیوم فکر می کند که بسیاری از مردم مایل به استفاده از آن می باشند. به عنوان مثال، روایتی از نیویورک تایمز بیان می کند که بسیاری از ایموجی های ورزشی در سال آینده به دلیل المپیک 2016 خواهند آمد.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر