coinex
راهنمای خرید تکراتو

بند تناسب اندام HTC Grip تا اوایل سال ۲۰۱۶ به تعویق افتاد

بند تناسب اندام HTC Grip. این پوشیدنی اچ تی سی گریپ یکبار لغو شد و حال تا سال بعدی به تعویق افتاد.

در طول ماه های تابستان امسال، سخنگوی اچ تی سی گفت که ردیاب تناسب اندام اچ تی سی گریپ (HTC Grip) که یکبار لغو شد، یک شانس دوباره ای بعد از “تست دوام گسترده و بازخورد کاربر” برای عرضه ی آن وجود دارد. این گریپ قرار بود که اولین بار قبل از پایان سال منتشر شود. اما به نظر می رسد که مشکلات عدیده ای برای این دستگاه به وجود آمد.

در بیانیه ای که دیروز منتشر شد، اچ تی سی گفت که این گجت و Under Armour به صورت یک اکوسیستم دیجیتال کاملا یکپارچه از محصولات اولیه سال بعد منتشر می شوند. در حالی که این بیانیه به نظر می رسد که محصولات بیشتری از فقط این گجت اچ تی سی گریپ را پوشش می دهد، به نظر می رسد که این ردیاب تناسب اندام شامل اکوسیستمی از محصولات، همانطور که توسط این تولید کننده بیان شده می باشد.

سخنگوی اچ تی سی می گوید: همانطور که ما همچنان این پلتفرم Connected Fitness را توسعه می دهیم و ارائه ی محصولاتمان را بالا می بریم، Under Armour و اچ تی سی تصمیم گرفته اند که یک اکوسیستم دیجیتالی از محصولات را اوایل سال بعد منتشر کنند. این انتشار جهانی ابزاری را فراهم می کند که به ورزشکاران برای همه نوع ردیابی سلامتی بدن، مدیریت و بهبود سلامتی و تناسب اندامشان کمک می کند. تیم ما با آوردن این محصولات به زندگی یک کار قابل توجه انجام داده اند و ما برای به اشتراک گذاشتن هرچه زودتر آنها با مردم بسیار هیجان زده هستیم.

این اچ تی سی گریپ یک صفحه نمایش منحنی PMOLED (مخفف عبارت Passive-Matrix OLED می باشد. از آنجایی که تکنولوژی صفحه نمایش های اولد از یک سری مواد آلی استفاده می کنند که وقتی که از برق استفاده می شود، نور را منتشر می کند و قرار است که در همه ی کاربردها از صفحه نمایش های کوچک گرفته تا مجموعه های بزرگ تلویزیون، جایگزین ال سی دی ها شوند. و حال تکنولوژی پی مولد هم به روشی برای کنترل و درایو صفحه نمایش اشاره می کند. صفحه نمایش پی مولد از یک طرح ساده ی کنترلی استفاده می کند که با آن می توانید هر سطر (یا خط) را کنترل کنید) ۱.۸ اینچی را به نمایش می گذارد و با همه ی گوشی های اندرویدی که اندروید ۴.۳ و یا بالاتر و آیفون هایی که آی او اس ۷ و یا بالاتر را اجرا می کنند، سازگار می شود. این ردیاب از برنامه های Under Armour و لوازم جانبی به منظور دنبال کردن ضربان قلب و نبض استفاده می کند. این گجت همچنین این امکان را می دهد که به رژیم تناسب اندام و تمرین خود نظارت کنید.

این پوشیدنی اچ تی سی گریپ یکبار لغو شد و حال تا سال بعدی به تعویق افتاد. امیدواریم که این دستگاه ارزش صبر کردن را داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر