;
coinex

چگونه در اندروید 6.0 مارشمالو Now on Tap را فعال /غیر فعال کنیم

چگونه  در اندروید 6.0 مارشمالو Now on Tap را فعال /غیر فعال کنیم

گوگل نو آن تب (Google Now on Tap) یکی از جدیدترین ویژگی های است که گوگل برای اندروید توسعه داده است، و آن را تنها در اندروید 6.0 مارشمالو گنجانده است. اگر شما گوشی دارید که اندروید 6 مارشمالو را به صورت از پیش نصب شده در حال اجرا دارد و یا اینکه از نسخه قدیمی تری قادر به به روز رسانی به این نسخه می باشید،( در حال حاضر همه گوشی ها نمی توانند این نسخه را در یافت کنند)، برای استفاده از قابلیت “گوگل نو آن تب” باید آن را فعال کنید. اکنون می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

شما می توانید از منوی تنظیمات، از برنامه رسمی گوگل که بیشتر دستگاه های اندرویدی با آن می آیند، این ویژگی را فعال سازید، اما یک ساده تر و سریع تر برای انجام آن وجود دارد: به سادگی می توانید دکمه هوم را بر روی دستگاه خود به مدت یک ثانیه یا کمی بیشتر نگه دارید، در این صورت از شما پرسیده می شود آیا می خواهید “گوگل نو آن تب” را فعال کنید؟ در این حالت با زدن دکمه “turn on” در گوشه پایین سمت راست، این ویژگی فعال می شود.
در صورتی که در مورد now on tab اطلاعی ندارید، باید بگوییم که این قابلیت جدید گوگل، قادر به پاسخگویی به سوالات شماست، زمانی که آن را فعال می کنید، می توانید با تب طولانی روی کلمه مورد نظر، در مورد آن اطلاعات بدست آورید. قبلا اگر چیزی در برنامه ای می دید که برایتان سوال پیش می آورد، مثلا اسن یک خواننده را در لیست موزیک پلی خود می دید و می خواستید در مورد آن اطلاعات کسب کنید، باید از برنامه خارج می شدید و از نوار سرچ مرور گر خود اطلاعات را جستجو می کردید، حال با قابلیت now on tab می توانید روی آن کلمه تب طولانی انجام دهید و سپس شاهد نتایج جستجو در مورد آن باشید. مثلا اگر به اسم یک رستوران را در تلگرام برخوردید و آن را نمی شناختید با تب طولانی روی اسم آن می توانید آدرسش را بدست آورید. شما حتی می توانید از صدای خود برای گرفتن اطلاعات بیشتر از گوگل ناو استفاده کنید.
برای غیر فعال کردن آن باید برنامه گوگل را باز کنید، به منو(Menu) -> تنظیمات(setting) -> صوتی (voice or Now Cards) بروید و آن را غیر فعال کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر