;
coinex

شیائومی نام تجاری فراگیر در بازارهای بزرگ و شدیدا رو به رشد چین است

شیائومی همچنان با نرخ بی سابقه ای، در حال رشد است. این برند تنها در طول چند سال، به نقش غالبی در طرح بازارهای آسیایی درامده است.

رویکرد این شرکت به گونه ای بوده که بارها توانسته رتبه اول را در بازار کسب و کار موبایل در کشور چین، از آن خود کند. طرح کسب و کار آنها آنقدر جذاب بود که کاربر سابق گوگل، هوگو بارا، در سال 2013 نائب رئیس شیائومی شد.
در حال حاضر، آماری وجود دارد که نشان می دهد، از هر 10 دستگاه فعال در رسانه های اجتماعی چینی 9 تا از آنها ساخت شیائومی می باشد، در واقع از بین 10 تا از فعالترین کاربرانی که در سرویس میکروبلاگینگ Tencent چین، مشغول به فعالیت می باشند، 9  تا از آنها با دستگاه هایی کار می کنند که توسط این شرکت ساخته شده اند. شماره 10 نیز گوشی گلکسی نوت 2 سامسونگ  است.

شبکه اجتماعی چینی Tencent(برخی آن را به نام Weibo Tencent می شناسند)، اساسا یک معادل چینی برای توییتر، به همراه بسیاری از ویژگی های مشابه آن، است. با توجه به صدها میلیون نفر از کاربرانی که از محصولات مختلف ارتباطی Tencent استفاده می کنند، مشاهده اینکه بیشترین دستگاهی که فعال ترین کاربران از آن استفاده می کنند، چیست، بسیار قابل توجه است.
چنین آماری قطعا شیائومی را تبدیل به یک نام تجاری فراگیر در بازار تلفن همراهی مانند چین که بسیار بزرگ و شدیدا رو به رشد است، می کند.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر