;
coinex

سامسونگ، تبلت ۱۸.۴ اینچی گلکسی ویو را به صورت رسمی اعلام کرد

تبلت ۱۸.۴ اینچی گلکسی ویو. تبلت گلکسی ویو امروز بعد از یک هفته که تصاویری از آن لو رفت، رونمایی شد.

یک دستگاه بزرگ دیگری از سامسونگ رسمی شده است و کلمه ی “بزرگ” به یک تبلت با اندازه ی ۱۸.۴ اینچی اشاره می کند. تبلت گلکسی ویو امروز بعد از یک هفته که تصاویری از آن لو رفت، رونمایی شد. این سازنده می گوید با این حال که دستگاه های بزرگتر از آن که تولید شرکت های دیگر بوده اند نیز در بازار شاهد هستیم، اما گلکسی ویو بزرگترین محصول موبایلی این شرکت می باشد .

این دستگاه ۱۸.۴ اینچی دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی می باشد و از سیستم روی تراشه ی اگزینوس ۷۵۸۰ سامسونگ بهره می برد که دارای پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت حداکثر ۱.۶ گیگاهرتز است. این دستگاه دارای ۲ گیگابایت رم به همراه ۱۶/۳۲ گیگابایت حافظه ی قابل ارتقا می باشد. دارای یک دوربین جلوی ۲.۱ مگاپیکسلی به صورت آنبورد است و یک باتری ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعتی این تبلت را در حالت پخش ویدئو به مدت ۸ ساعت روشن نگه می دارد. این تبلت از اتصال 4G LTE، وای فای و بلوتوث ۴.۱ پشتیبانی می کند. ضخامت این تبلت ۱۱.۹ میلی متر است و با بلندگوهای استریو و یک پایه همراه می باشد. در حقیقت سامسونگ این تبلت را با یک صفحه نمایش بزرگ ساخته تا برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند با این دستگاه فیلم تماشا کنند، از تماشای آن لذت ببرند.

JK Shin مدیر عامل سامسونگ می گوید: ما برای ایجاد امکانات جدید و برای به ارمغان آوردن بهترین تجربه ی موبایلی برای مشتریانمان جمع شده ایم. ما از اعلام کردن این تبلت گلکسی ویو ی جدید بسیار هیجان زده هستیم به خصوص که به وسیله ی آن  یک تجربه ی کاملا جدید برای مشاهده ی ویدئو و سرگرمی فراهم کرده ایم.

سامسونگ هنوز درباره ی قیمت و تاریخ عرضه ی این گوشی حرفی نزده است. اما همانطور که چند روز پیش در شایعاتی راجع به این گوشی شنیدیم گفته شده بود که پیش خرید این تبلت توسط دو خرده فروش آنلاین B&H و Adorama و با قیمت ۵۹۹ دلار برای رزرو نسخه ی ۳۲ گیگابایتی در دسترس می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر