;
coinex

گوشی گلوری پلی 5 ایکس هوآوی در 3 نوامبر عرضه می شود

گوشی گلوری پلی 5 ایکس هوآوی در 3 نوامبر عرضه می شود

گوشی گلوری پلی 5 ایکس هوآوی از در حال حاضر برای پیش سفارش در دو خرده فروش آنلاین چینی VMall و TMall در دسترس قرار گرفت. این گوشی در دو ورژن عرضه خواهد شد که از نظر حافظه با هم متفاوت خواهد بود. پوشش بدنه ی این گوشی تماماً فلزی و همچنین دارای سنسور اثر انگشت می باشد. این گوشی نیز در زمره ی گوشی های مقرون به صرفه قرار می گیرد.

همان طور که قبلا گفته شد در دو مدل عرضه خواهد شد، یکی از آنها دارای رم 2 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی و قیمت 157 دلار عرضه خواهد شد. دیگر مدل گوشی رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایت خواهد داشت و با قیمت 220 دلار عرضه می شود. این گوشی ها در حال حاضر برای پیش سفارش قرار در دسترس هستند، و در سوم نوامبر قرار است که عرضه شوند.

اما سری به دیگر مشخصات این گوشی بزنیم، این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1920*1080 است و با تراکم پیکسلی 440 پیکسل بر اینچ کار می کند. تامین قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 808 و پردازنده ی 8 هسته ای 1.8 گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 408 صورت می گیرد. دوربین پشت گوشی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن که مخصوص ویدیو چت و سلفی گرفتن است 5 مگاپیکسل خواهد بود. همچنین این گوشی ها قابلیت نصب کارت حافظه تا سقف 128 گیگابایت را دارند. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 5.1.1 لالی پاپ از دیگر ویژگی های گوشی هستند.

همچنین گوشی از اتصالات 4G LTE پشتیبانی می کندو در رنگ های طلایی، نقره ای و خاکستری در موجود خواهد بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر