;
coinex

نینتندو اولین بازی گوشی های هوشمند خود را فردا معرفی می کند

نینتندو. نینتندو اولین بازی گوشی های هوشمند خود را فردا معرفی می کند

در ماه مارس نینتندو اعلام کرد که با توسعه دهنده ی موبایل DeNA برای تولید اولین بازی ویدئویی موبایل خود در حال کار می باشد. دو ماه بعد، این شرکت گفت که احتمالا این بازی را تا قبل از پایان سال معرفی می کند. انتظار می رود تا ماه مارس آینده این شرکت ۵ عنوان گوشی هوشمند در دسترس داشته باشد. نینتندو گفت نمی خواهد که صرفا کنسول و بازی های دستی خود را به گوشی های هوشمند انتقال دهد، اما او بر روی نمونه کارهایی از شرکت از شخصیت های بازی های ویدئویی معروف تمرکز می کند.

یکی از تحلیلگران وال استریت معتقد است که نینتندو می تواند با استفاده از این بازی ها به ترویج خط کنسولش کمک کند. این به این معنی نیست که این شرکت برای تولید برخی ارقام فروش مناسب و معقول با این عناوین جدید ارائه شده است. در واقع تمرکز این شرکت بر روی “کنسول گیمرها” یی است که دوست دارند این بازی ها را بر روی دستگاه های موبایل خود انجام دهند. اما Satoru Iwata مدیر عامل این شرکت اوایل امسال گفت که او انتظار دارد که کسانی که بازی های گوشی هوشمند نینتندو را بازی می کنند، تجارب خیلی بهتری از بازی اختصاصی این دستگاه بدست بیاورند.

بازار گیمینگ موبایل پر از عناوین رایگان می باشد. اخیرا بازی ها را می توان به صورت رایگان دانلود کرد اما به پلیرها برای خرید درون برنامه ای، ابزارهای خاص یا قدرت مورد نیاز برای داشتن شانس بیشتری برای موفقیت در بازی نیاز دارند. در حالی که نینتندو در این بازار با رقبای سرسختی روبرو می شود، اما به گفته ی مدیر عامل این شرکت انتظار می رود که هریک از بازی های گوشی های هوشمندش خود به یک عنوان برجسته تبدیل شوند و بتواند با اقتدار بر رقیبان غلبه کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر