;
coinex

بررسی یولفون پاریس: یک فبلت قدرتمند با قیمت زیر ۱۵۰ دلار

یولفون پاریس. یولفون پاریس دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی و رزولوشن اچ دی ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی است

یکی دیگر از گوشی های هوشمند چینی که از طراحی آیفون استفاده کرده است، Ulefone Paris می باشد. شاید این تولید کننده چندان سرشناس نباشد اما اخیرا گوشی های هوشمندی منتشر می کند که نظر همه را به خود جلب کرده است و از نظر قیمتی هم بسیار مناسب می باشد. پرچمدار اخیر این شرکت، Be Touch 2، یک گوشی با مشخصات خوب و در عین حال با قیمتی مقرون به صرفه است. این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک دستگاه مشابه است که باتری آن به طور چشمگیری بزرگتر می باشد اما موضوع مورد بحث ما در این مقاله نیست و ما در اینجا می خواهیم راجع به دستگاه یولفون پاریس که مشخصات آن چندی پیش به بیرون درز کرده صحبت کنیم. این گوشی هوشمند یولفون پاریس با مشخصاتی رده بالا و با قیمتی خیره کننده در حال حاضر در یکی از خرده فروشی های مطرح دنیا، گیربست، با تخفیفی استثنایی به فروش می رسد. در ادامه به مشخصات و قابلیت های این دستگاه می پردازیم. با تکرا همراه باشید.

مشخصات سخت افزاری در یک نگاه:

• تراشه: ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای مدیاتک MT6753 با سرعت حداکثر ۱.۳ گیگاهرتز

• رم: ۲ گیگابایتی

• مموری: ۱۶ گیگابایتی (پشتیبانی از کارت میکرو اس دی قابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت)

• باتری: ۲۲۵۰ میلی آمپر ساعتی

• صفحه نمایش: ۵ اینچی IPS

• کیفیت تصویر: ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی

• نوع پورت شارژ: میکرو یو اس بی

.

بررسی و توضیحات بیشتر:

با توجه به برداشت اولی که از این گوشی داشتیم و خدمت شما هم بیان کردیم، این دستگاه از نظر طراحی شبیه به آیفون می باشد و ظرافت این دستگاه، جذابیت و زیبایی آن را دوچندان می کند. به راحتی می توان گفت که این فبلت به جز چند تفاوت جزئی دقیقا مانند گوشی آیفون می باشد و این موضوع را با یک نگاه سریع به آن می توان دریافت. تنها چیزی که یاداوری می کند که این گوشی، یک دستگاه چینی است، صفحه نمایش ۵ اینچی آن می باشد. اگر صفحه نمایش این گوشی ۴.۷ اینچی و یا حتی ۵.۵ اینچی بود به جرئت می توان گفت که آن را با آیفون ۶ و یا آیفون ۶ پلاس اشتباه می گرفتید.

از ظاهر آن که بگذریم نوبت به کیفیت ساخت این گوشی می رسد؛ این دستگاه دارای ساخت فلزی می باشد و هنگامی که این گوشی را در دست می گیرید به هیچ عنوان این احساس در شما شکل نمی گیرد که یک گوشی بی دوام و شکننده است و این حاکی از تلاش زیاد این شرکت برای عرضه ی یک گوشی هوشمند محکم و بادوام می باشد. بعضی از شرکت ها فقط به جنبه ی ظاهری گوشی ها توجه می کنند، اما برخی دیگر به دلیل توجه به هر دو جنبه ی ظاهری و باطنی گوشی تحسین برانگیز هستند و همیشه می بایستی این نکته را مد نظر قرار داد که زیبایی شناسی صرف، تنها ملاک فروش خوب یک گوشی هوشمند نمی باشد و همیشه باید تعادل بین ظاهر و باطن یک گوشی رعایت شود.

در حالی که قرار گیری دکمه ها قسمت کم اهمیت این بررسی می باشد اما ذکر آن هم خالی از لطف نیست: دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست این گوشی کار شده اند. پورت شارژ و جک ۳.۵ میلی متری هم در قسمت بالای این گوشی تعبیه شده اند. دو اسلات سیم کارت هم در این گوشی وجود دارد که یکی از آنها برای کارت های میکرو قابل استفاده است.

دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست این گوشی کار شده اند.

علاوه بر اینها، این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد که برای یک گوشی هوشمند اعلا این مقدار حتی مقدار کمی محسوب می شود اما در این گوشی یک اسلات کارت میکرو اس دی برای ارتقای آن به ۶۴ گیگابایت قرار داده شده است.

یولفون پاریس دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی و رزولوشن اچ دی ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی است و شاید شما هم مثل خود من به این فکر کنید که کیفیت ۱۴۴۰ پیکسلی برای این دستگاه مناسب تر است. اما با توجه به اینکه باتری با این رزولوشن زود تخلیه می شود و تنها مقدار کمی کیفیت تصویر را بهبود می بخشد، در واقع این تعداد پیکسل گزینه ی مناسبی برای این گوشی نمی باشد. این گوشی هوشمند مقرون به صرفه قادر به اجرای اندروید ۵.۱ لالی پاپ می باشد.

برای اکثر مشتریان، داشتن یک گوشی هوشمند که به سنسور دوربین جلو و عقب با عملکرد خوب مجهز است همیشه یک قابلیت خوشایند می باشد. . دوربین عقب این گوشی ۱۳ مگاپیکسل (محصولی از OmniVision) و از نظر کیفیت تصویر بسیار عالی است. تصاویری که با استفاده از این دوربین گرفته شده در زیر آمده است.

دوربین جلوی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی است و دارای قابلیت فوکوس خودکار می باشد. دوربین این دستگاه دارای قابلیت های دیگری از جمله فلش ال ای دی (LED)، برچسب گذاری جغرافیایی و همچنین دسترسی به حالت پانوراما می باشد.

این گوشی دارای یک پردازنده ی ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای مدیاتک (MediaTek MT6753) می باشد و به یک باتری ۲۲۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. با وجود این باتری کوچک این دستگاه قادر است با اتصال به شبکه ی وای فای یک روز کامل دوام بیاورد. از نقطه نظر اتصالات این فبلت می توان گفت که این گوشی از شبکه های وای فای، GSM، 3G، بلوتوث ۴، جی پی اس و 4G پشتیبانی می کند.

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، این گوشی هوشمند با قیمتی باور نکردنی از طریق وب سایت گیربست در حال معامله می باشد. این فبلت با برچسب قیمتی۱۲۹.۹۱ دلار (معادل ۴۵۴هزار با نرخ هر دلار ۳۵۰۰ تومان) از طریق این وب سایت به فروش می رسند و شما نیز می توانید با مراجعه به این سایت، اقدام به خرید این گوشی هوشمند ارزان قیمت یولفون پاریس نمایید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |