;
coinex

هوآوی در حال جذب و استخدام کارمندان اپل

هوآوی در حال جذب و استخدام کارمندان اپل

هوآوی، این غول گوشی های هوشمند چینی که اغلب متهم به تقلید از زبان طراحی اپل است، در حال حاضر قصد گرفتن پرسنل آیفون ساز اپل را نیز دارد.

هوآوی مدیر خلاق سابق اپل، ابیگیل سارا برودی، را به عنوان مدیر جدید خود در طراحی رابط کاربری استخدام کرده است. برودی، در سال 2011، پس از نزدیک به یک دهه همکاری، اپل را  ترک کرد، او بخشی از تیمی است که اولین بار iOS 1 را برای آیفون، طراحی کرده اند. برودی تعریف می کند که :” روزی در طول سال 2005، تماسی با من گرفته شد و گفتند که باید به طبقه چهارم انتقال یابم، طبقه چهارم طبقه اجرایی بود” “به من نگفته بودند که قرار است بر روی یک گوشی کار کنم، آنها فقط گفتند که یک رابط کاربری برای قابلیت مالتی تاچ بساز. ”
روی هم رفته، اخبار و شایعات، موج تمایل هوآوی به تحکیم موقعیت جدید خود در لیگ های بزرگ جهانی گوشی های هوشمند، را نشان می دهد. این شرکت در حال حاضر سومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان است. در واقع به گفته تحلیلگران بازار IDC، با سهم 7.5 درصدی بازار، پس از سامسونگ (23.8 درصد) و اپل (13.5 درصد)، در مقام سوم قرار دارد. همچنین یک رشد سالانه بی نظیر 60.9 درصدی را رقم زده است. این شرکت کماکان در حال تزریق گوشی های هوشمند رده میانی و رده بالای خود به بازار گوشی های هوشمند می باشد، اون گوشی پرچمدار خود، میت اس را نیز اوایل سال جاری عرضه کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر