;
coinex

وان پلاس یک گوشی هوشمند جدید خیره کننده، اما ارزان عرضه می کند

وان پلاس یک گوشی هوشمند جدید خیره کننده، اما ارزان عرضه می کند

وان پلاس اخیرا یک گوشی هوشمند جدید به نام وان پلاس ایکس، را رونمایی کرد، که به نظر می رسد یک گوشی خیره کننده باشد.

این گوشی تقریبا از همه لحاظ یک گوشی متفاوت نسبت به وان پلاس 2 است. دارای یک صفحه نمایش کوچکتر، مواد سازنده و مشخصات متفاوت می باشد. اما رابط کاربری اکسیژن مبتنی بر اندروید وان پلاس روی آن اجرا می شود، طرفداران وان پلاس از اینکه در این گوشی هم نوار لغزنده هشدار وجود دارد، خرسند خواهند شد.
سال گذشته وان پلاس وان آمد و بلافاصله با مشخصات یک پرچمدار و قیمت گذاری نکسوس، بازار را تکان داد، وهمه رقبای خود را به شرم آورد. از آن زمان، بعد از این “قاتل پرچمداران” ، وان پلاس 2، آمد که مسلما موفق به ارائه همان حرکت نشد. این بود که شرکت  وان پلاس تصمیم گرفت آستین خود را برای سال 2015 بالا زند و در حال حاضر شاهد رونمایی وان پلاس X او هستیم.
از بسیاری جهات، وان پلاس X مانند نسخه 2015 از OPO اصلی است، شامل بسیاری از مشخصات مشابه، البته در یک پکیج اعلا و حتی با شروع قیمت پایین تر از آن، می باشد. طراحی زیبا تر و برچسب قیمت پایین تر برای جا باز کردن در دل مصرف کنندگان کافی است. بازار قیمت گذاری تهاجمی تر از همیشه شده است، اما عرضه وان پلاس X ، با این مشخصات تلاش شجاعانه ای خواهد بود.
از جمله مشخصات سخت افزاری این گوشی، وجود نمایشگر 5 اینچی گوریلا گلس اکتبو ماتریکس OLED با رزولوشن 1920 در 1080، پردازنده اسنپ دراگون 801 کوآلکوم با سرعت پردازش 2.3 گیگا هرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 330، رم 3 گیگابایتی به همراه فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی قابل ارتقاء به 128 گیگابایت و یک باتری ۲۵۲۵ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

دوربین اصلی این گوشی 13 مگا پیکسلی با گشودگی دهانه لنز دوربین f/2.2 است  که در ساختار آن  سنسور ISOCELL بکار رفته ، که قابلیت فوکوس خودکار نوع فازی ۰.۲ ثانیه ای دارد. دوربین جلوی آن نیز 8 مگاپیکسلی،می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر