;
coinex

اچ تی سی وان M9e به صورت رسمی رونمایی شد

اچ تی سی وان M9e به صورت رسمی رونمایی شد

اوایل امروز، اچ تی سی یکی دیگر از پیکربندی های مجدد نسخه های وان M9 خودبه نام One M9e را با هدف بازارهای آسیایی رونمایی کرد. مشخصات گوشی One M9e آن را در رده گوشی های سطح میانی در بخش بازار گوشی های هوشمند چینی قرار می دهد.

با توجه به رقابت سختی که در بین تولید کنندگان تلفن های منطقه ای وجود دارد، قیمت گوشی One M9e، حدود 425 دلار می باشد، که شگفت آور است.
هفته گذشته، اچ تی سی، وان A9 را معرفی کرد، یک گوشی هوشمند که مجهز به اولین طراحی واقعا فوق العاده و جدید این شرکت در این چند سال بود. در پرده برداری از گوشی وان A9، اچ تی سی بیان کرد که این طراحی جدید در نهایت به یکی از وان M ها و سری های دیزایر منتقل می شود، اما همانطور که معلوم است، این شرکت آماده خداحافظی با طراحی اصلی خود نیست.
Tmall، یک خرده فروش آنلاین محبوب مورد حمایت Alibaba در چین، به تازگی در دسترس بودن اچ تی سی وان M9e همراه با تمام مشخصات سخت افزاری گوشی های هوشمند را اعلام کرد. همانطور که نام آن نشان می دهد، طراحی و ساخت این گوشی از وان M9 قرض گرفته شده است، که با ساختار فوق العاده آلومینیوم و بلندگوهای استریو BoomSound در جلو کامل می شود. یکی دیگر از شباهت بین M9 معمولی و نسخه جدید، صفحه نمایش، 5 اینچی با پانل سوپر ال سی دی با در رزولوشن 1080 1920 پیکسل (FULLHD) است.
در مشخصات داخلی، وجود چیپ ست مدیاتک “MT6795T “Helio X10، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی قابل ارتقا 16 گیگابایتی به چشم می خورد. در بخش دوربین، ظاهرا این گوشی با دوربین های مشابه وان A9، یعنی دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با OIS و قابلیت ضبط ویدئو 1080 پیکسل و دوربین جلوی “اولتراپیکسل ” 4 مگاپیکسلی جلو آمده است. در بخش نرم افزاری نیز، با اندروید 5.0 لالی پاپ از پیش نصب شده همراه است.
Tmall قیمت این گوشی را حدود 425 دلار در نظر گرفته است، که به نظر می رسد با توجه به مشخصات این گوشی، این قیمت ها شیب دار خواهد بود. برای مقایسه شاید بد نباشد که بدانید، این خرده فروش گوشی M9ew را با ارتقاء سخت افزاری مانند نمایشگر QHD رم 3 گیگابایتی، و 32 گیگابایت حافظه داخلی، کمی کمتر از این قیمت به فروش می رساند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر