;
coinex

آفیس و اوتلوک آنلاین امکان چت تصویری با اسکایپ و ایجاد اسناد جدید از طریق کروم را فراهم می کند

آفیس و اوتلوک آنلاین امکان چت تصویری با اسکایپ و ایجاد اسناد جدید از طریق کروم را فراهم می کند

اسکایپ در وب بسیار مورد استفاده واقع می شود و هر روزه کاربران آن گسترش می یابند. مایکروسافت امروز اعلام کرد که در حال یکپارچه سازی قوی اسکایپ با آفیس و اوتلوک آنلاین، (ورد، اکسل، پاورپوینت و OneNote آنلاین و  Outlook.com) است، تا شما امکان استفاده های صوتی و تصویری با مخاطبین خود را در حالی که مشغول کار بر روی یک داکیومنت می باشید، داشته باشید.

این ادغام، ایجادِ یک تجربه مشترک و نهادی برای شما و همکار نویسنده تان فراهم می کند تا در حین کار بر روی یک سند، از پیام های فوری و یا مکالمه تصویری استفاده کنید. بهتر از همه اینکه، تاریخچه پیام های فوری شما متصل به سند باقی می ماند، به طوری که زمان بعدی که آن را باز کنید، می توانید دقیقا جایی که آن را رها کردید، بیابید. آفیس آنلاین به شما کمک می کند تا با هر کسی، هر جا، تنها با یک مرورگر، همکاری کنید.
در همین حال، مایکروسافت دسترسی به Web Office Suite را کمی ساده تر کرده است. در حال حاضر، توسعه جدید کروم، این امکان را فراهم می کند تا شما انواع اسناد آفیس را، چه در وان درایو ذخیره شده باشد و چه در کامپیوتر ، با کروم باز کنید.
این ادغام اسکایپ بهبود یافته امروز وارد آفیس آنلاین و Outlook.com در ایالات متحده شده است (به زودی در دسترس مناطق دیگر قرار می گیرد، شاید چند روز دیگر)، در حالی که برنامه افزودنی کروم اینجا در دسترس است. برای دریافت برخی از به روز رسانی های دیگر در آینده به مجموعه این ماه آفیس، پست تیم آفیس را در این لینک ، چک کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر