;
coinex

عرضه گوشی ایکس پریا زد 5 به صورت رسمی در کانادا

گوشی ایکس پریا زد 5 به صورت رسمی در کانادا منتشر شد

دیروز سونی گوشی سونی ایکس پریا زد 5 خود را در شمال قاره ی آمریکا در کاناد به صورت رسمی منتشر شد. در حال حاضر Bell تنها اپراتوری است که در کانادا که گوشی را برای فروش در اختیار دارد. گوشی در رنگ های سفید و مشکی و با شرایط خرید متفاوت با قیمت های متفاوت فروخته می شود.

گوشی ایکس پریا زد 5 کانادایی ها مانند دیگر گوشی های ایکس پریا سری زد که در سر تا سر جهان وجود دارند، ضد آب است. گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن 1080p می باشد. یکی از شاخص ترین ویژگی های گوشی دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی آن می باشد که از سنسور های جدید در ساخت آن استفاده شده است. همچنین تامین قدرت پردازشی گوشی بر عهده ی تراشه ی اسنپدراگون 810 و پردازنده ی  8 هسته ای می باشد. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابیات حافظه ی داخلی با قابلیت توسعه از طریق کارت حافظه از ویژگی های حافظه ای آن می باشد. باتری گوشی نیز 2900 میلی آمپر ساعتی و نسخه ی اندرویدی که بر روی آن پیش نصب می باشد اندروید 5.1 می باشد که البته قرار است ب زودی به اندروید 6 مارشمالو آپدیت شود.

سونی همچنین قصد دارد تا گوشی زد 5 پریمیوم را نیز در کانادا عرضه کند. اما تاریخ دقیق انجام این کار به صورت دقیق مشخص نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر