;
coinex

مشخصات هوآوی میت 8 در یک بنچمارک مشخص شد

مشخصات هوآوی میت 8 در یک بنچمارک مشخص شد

ما در حال حاضر انتظار داریم که گوشی هوآوی میت 8، پنجم آذر ماه رونمایی شود، علاوه بر این، در تصویر تیزر آن تایید شد که این فبلت توسط کیرین 950، طراحی شده است که در واقع، چیپ ست رده بالای جدید هوآوی است که این پنجشنبه توسط شرکت معرفی خواهد شد.

امروز، تصویری که ادعا می شد قسمت پشتی میت 8 (بدون پوشش) را نشان می دهد، ظاهر شد، که دور دوربین، دور سنسور اثر انگشت، و قسمت بیضی شکل دو فلش LED را مشخص می کرد. در حال حاضر، به لطف بنچمارک GFXBench برخی از مشخصات این فبلت، فاش شد.
همانگونه که انتظار می رود، هوآوی میت 8 یک صفحه نمایش 6 اینچی، با رزولوشن 1080 * 1920 دارد. این فبلت خانه رشد تراشه کیرین 950 می باشد، که یک پردازنده هشت هسته ای (متشکل از هسته Cortex-A72)، با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتزو پردازنده گرافیکی مالیT880 را ارائه می دهند، از نقطه نظر حافظه دارای 3 گیگابایت رم همراه با 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است. دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسل، و دوربین جلو 8 مگاپیکسل است و با اندروید 6.0 از پیش نصب شده خواهد آمد.
از آنجا که باتری عظیم 4100 میلی آمپر ساعتی در گوشی هوآوی ایسند 7 وجود دارد، انتظار داریم که یک باتری با ظرفیت بالاتری در میت 8 مشاهده شود. بلوتوث 4.0 و NFC هر دو، توسط این گوشی جدید پشتیبانی می شود، قیمت گذاری و در دسترس بودن آن نیز باید پنج آذر ماه زمان رونمایی آن، مشخص شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر