;
coinex

گوشی نکسوس6P گوگل را از هواوی بخرید و 50 دلار در خرید ساعت هوآوی تخفیف بگیرید

گوشی نکسوس6P گوگل را از هواوی بخرید و 50 دلار در خرید ساعت هوآوی تخفیف بگیرید

اگر شما علاقه مند به گوشی نکسوس 6P ساخت هوآوی می باشید و همچنین به طور جدی، به منظور خرید یک ساعت هوشمند، بازار ساعتهای هوشمند اندرویدی را بررسی کرده اید، هوآوی چاره ای برای شما دارد: این شرکت در حال حاضر روی ساعت هوشمند خود تخفیف گذاشته است، یکی از داغترین پوشیدنی های هوشمند اندرویدی، در حال حاضر حدود 50 دلار، برای همه کسانی که از طریق فروشگاه وب GetHuawei.com از آمریکا گوشی نکسوس 6P گوگل ساخت هوآوی را خریداری کنند، تخفیف خواهد داشت.(این حرکت کمی ما را یاد کار اپل می اندازد که چند روز پیش همین مدل تخفیف را با معامله یکی گوشی آیفون در کنار اپل واچ ارائه داد)

توجه داشته باشید که این قضیه از طریق خرید از فروشگاه نکسوس گوگل امکان پذیر نیست. و همچنین برای کسانی که در حال حاضر این گوشی را خریداری کرده اند، خیلی دیر شده که بخواهند از این تخفیف بهره مند شوند.

بسیاری از طرفداران نکسوس تا کنون حتما با مشخصات نکسوس 6P ساخت هوآوی آشنایی دارند، اما اگر نیاز به یک یادآوری، داشته باشید، باید بگوییم این گوشی با بدنه آلومینیومی، یک صفحه نمایش 5.7 اینچی AMOLED با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، چیپ ست اسنپ دراگون  810 کوآلکوم، 3 گیگابایت رم، و یک دوربین اصلی 12مگاپیکسلی، همراه می باشد.

متاسفانه، باید توجه داشت که برآورد حمل و نقلِ هم اکنونِ هوآوی، برای نکسوس 6P “از اوایل تا اواسط ماه دسامبر اتفاق می افتد”، که در واقع اگر شما اکنون این گوشی را پیش خرید کنید، بیش از یک ماه باید در انتظار آن باشید. یک نکته دیگر که توجه به آن خالی از لطف نیست اینکه، هوآوی 6P و ساعت هوآوی با هم 1000 دلار قیمت خواهند داشت که تقریبا به اندازه قیمت کنونی اپل برای نسخه 128گیگابایتی  آیفون 6S پلاس می باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا تخفیف 50 دلاری هوآوی روی ساعت هوآوی، به اندازه کافی فرد را ترغیب به خرید این ساعت هوشند اندرویدی شیک می کند؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر