;
coinex

آیا پردازنده ی مرکزی میزو پرو ۵ مینی مدیاتک ۱۰ هسته ای خواهد بود؟

پردازنده ی مرکزی میزو پرو ۵ مینی.  این گوشی میزو پرو ۵ مینی توسط این تراشه روی سیستم MT6797 که دارای یک پردازنده ی مرکزی ۱۰ هسته ای است، درایو می شود.

در ماه سپتامبر گوشی میزو پرو ۵ (Meizu Pro 5) توسط این شرکت معرفی شد. این گوشی دارای ویژگی هایی از جمله یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی سوپر آمولد و تراشه ی اگزینوس ۷۴۲۰ (Exynos 7420) می باشد. بله درست است این تراشه مانند تراشه ی به کار رفته در گوشی های گلکسی اس۶، گلکسی اس۶ اج، گلکسی اس۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ می باشد. هم اکنون ظاهرا میزو می خواهد یک گوشی پرو ۵ مینی (Pro 5 Mini) ارائه دهد و خبر خیلی جالب این است که این گوشی احتمالا با یک تراشه ی هلیو ایکس۲۰ مدیاتک (MediaTek’s Helio X20) عرضه خواهد شد.

بنا به یک گزارشی که امروز منتشر شد، این گوشی میزو پرو ۵ مینی توسط این تراشه روی سیستم MT6797 که دارای یک پردازنده ی مرکزی ۱۰ هسته ای است، درایو می شود. علاوه بر این، گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی است. این دستگاه با حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی با قیمت هایی معادل ۳۱۵ دلار و ۳۹۴ دلار ارائه می شود. این دستگاه همچنین یک بدنه ی فلزی درست مانند پرو ۵ فول سایز به نمایش می گذارد.

متاسفانه ما اطلاعات دیگری راجع به این گوشی در اختیار نداریم. اما در آینده با تست های بنچمارک و صدور گواهینامه ی تنا (TENNA) اطلاعات بیشتری کسب می کنیم و آنها را در اختیار شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر