;
coinex

گوشی نکسوس 5X هیجدهم آبان برای خرید در اروپا آماده می شود

گوشی نکسوس 5X هیجدهم آبان برای خرید در اروپا آماده می شود

برای افرادی که در اروپا زندگی می کنند و در انتظار گوشی نکسوس گوگل به سر می برند، خبر خوبی وجود دارد. در حال حاضر سهام این گوشی اندروید، در گوگل پلی کشورهای اروپایی ذکر شده است.

مدل 16گیگاباتی این گوشی هنگامی که معادل یورو آن قیمت گذاری شده، 149 دلارو نسخه 32 گیگاباتی نیز 154 دلار گران تر خواهند بود. علاوه بر این، خریداران اروپایی از 50 دلار اعتباری گوگل پلی، یا 90 روز اشتراک موسیقی رایگان گوگل پلی که خریداران آمریکا آن را دریافت می کنند، برخوردار نخواهد بود.
شاید در ازای این حد تفاوت، برای کسانی که در اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه این گوشی را خریداری می کنند، بتوانند به یک کرومکست رایگان دست یابند و شاید با این معامله مصرف کنندگان اروپایی، در مقایسه با خریداران ایالات متحده زودتر برای خرید این مدل اقدام کنند.
اگر از مشخصات این گوشی اطلاعی ندارید، گفتنی است که گوشی نکسوس 5X مجهز به یک صفحه نمایش ال سی دی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 * 1920 با تراکم پیکسل 423 پیکسل در اینچ، چیپست اسنپ دراگون 808 ، شامل پردازنده هگزا هسته ای با سرعت 1.8 گیگاهرتزو پردازنده گرافیکی آدرنو 418، حافظه رم 2 گیگابایتی در داخل، همراه با 32/64 گیگابایتی حافظه ذخیره سازی غیر قابل ارتقا داخلی می باشد.
دوربین اصلی آن 12.3 مگاپیکسل همراه با گشادی لنز f / 2.0، و دوربین جلو 5 مگاپیکسل است و با باتری 2700 میلی آمپر ساعتی، و اندروید 6.0 از پیش نصب شده، همراه می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر