;
coinex

به روز رسانی جدید موزیلا فایرفاکس قابلیت خوب امنیتی دارد

به روز رسانی جدید موزیلا فایرفاکس قابلیت خوب امنیتی دارد

امروز موزیلا با ویژگی های جدیدی فایرفاکس را به روز رسانی کرد که باعث مرور شخصی و حتی فوق شخصی شد. موزیلا ویژگی جدید خود را Private Browsing با حفاظت ردیابی، نامیده است،به این معنی که این “بلوک قطعات صفحات وب ممکن است فعالیت های مرور شما را ردیابی کند.”

در حال حاضر، هیچ مرورگر محبوب دیگری ویژگی مشابه این را ارائه نداده است (به عنوان مثال، حالت ناشناس گوگل کروم هیستوری مرور، کوکی ها، و سابقه جستجو شما را پس از بستن یک صفحه، پاک می کند اما ردیابی کنندگان را مسدود نمی کند که ممکن است اطلاعات شما را هنگامی که از وب سایت ها بازدید می کنید، جمع آوری کنند).
Private Browsing با حفاظت ردیابی در فایرفاکس برای اندروید، ویندوز، مک، و لینوکس در دسترس است. در صورتی که شما به حفاظت ردیابی نیاز نداشته باشید، این ویژگی را می توان از تنظیمات برداشت(Settings -> Privacy).
شما می توانید جدیدترین نسخه از فایرفاکس برای اندروید را از طریق گوگل پلی، دانلود کنید- البته دانلود رایگان است،.
بعد از امسال، موزیلا قصد دارد یک برنامه فایرفاکس برای IOS، که تقریبا به طور قطع شامل حفاظت ردیابی خواهد شد، منتشر کند. آیا شما تا به حال از مرورگر فایرفاکس روی گوشی های هوشمند خود استفاده کرده اید؟ اگر نه، از ویژگی های جدید Private Browsing می تواند شما را ترغیب به استفاده از آن کند؟

به روز رسانی جدید موزیلا فایرفاکس قابلیت خوب امنیتی دارد

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر