;
coinex

Rufus Cuff با صفحه نمایشی ۳.۲ اینچی بر روی مچ دست قرار می گیرد

Rufus Cuff. Rufus Cuff با صفحه نمایشی ۳.۲ اینچی بر روی مچ دست قرار می گیرد

امروزه پوشیدنی ها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند و سازندگان زیادی هم پا به این عرصه نهاده اند. روفوس کوف (Rufus Cuff)  هم که در اصل سال گذشته به اندیگوکو آمد، یکی از این سازندگان می باشد و هم اکنون پوشیدنی خود را به منظور پیش فروش به قیمت ۲۴۹ دلار در دسترس قرار داده است. این سازنده این پوشیدنی را “تبلتی برای مچ دست” نامگذاری می کند چرا که دارای صفحه نمایشی ۳.۲ اینچی گوریلا گلس  (Gorilla Glass) می باشد و این دستگاه زیاد شبیه به یک ساعت هوشمند نمی باشد. در واقع Rufus Labs می گوید: به زودی عصر ساعت به پایان می رسد و کامپیوتر مچی ظهور می کند.

روفوس کوف هر چیزی را که یک دستگاه متصل می تواند انجام دهد از جمله: گشت و گذار در اینترنت، ارسال ایمیل، پخش استریم موزیک و یا ویدئو را می تواند انجام دهد. این دستگاه یک دوربین جلو به نمایش می گذارد و با گوشی های هوشمند اندرویدی و یا آیفون شما برای دریافت و یا برقراری تماس همراه می شود. این دستگاه هنگامی که به یک وای فای متصل می شود، مانند یک دستگاه مستقل عمل می کند که تماس های تلفنی را بدون همراه شدن با یک گوشی مدیریت می کند.

 اندروید ۴.۴ از پیش بر روی روفوس نصب شده است که به شما این امکان را می دهد که برنامه های مورد علاقه ی خود را بر روی آن نصب کنید و شما می توانید از این دستگاه در هر دو جهت عمودی یا افقی استفاده کنید. با در اختیار داشتن یک صفحه کلید مجازی QWERTY پیام رسانی را برای شما آسان می کند. این دستگاه با حافظه ی داخلی ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایتی عرضه می شود و برای شما این مکان ر افراهم می کند که لیستی از موزیک هایی که دوست دارید و با هر اندازه ای که می خواهید بسازید و می توانید با استفاده از گوشی جفت شده به این آهنگ ها گوش کنید. ۱ گیگابایت رم هم داخل این دیوایس به کار رفته است.

از قابلیت های دیگر روفوس می توان به جی پی اس و قابلیت ضد گرد وغبار، ضد ضربه و ضد آب بودن آن اشاره کرد. همچین این دستگاه از اتصال وای فای پشتیبانی می کند و از یک چسب صنعتی برای ایمن نگه داشتن صفحه ی آن استفاده می شود. گزینه هایی که برای رنگ این دستگاه در اختیار دارید، مشکی، سفید و قرمز است.

اگر می خواهید یک پوشیدنی داشته باشید که بیش از یک ساعت هوشمند صرف عمل کند، این دستگاه می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. ارسال این دیوایس از ماه بعد شروع می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر