;
coinex

آیا خم شدن نکسوس 6P با وجود گوریلا گلس امکان پذیر است؟

آیا خم شدن نکسوس 6P با وجود گوریلا گلس امکان پذیر است؟

هفته پیش، ویدیوئی از JerryRigEverything منتشر شد که نشان می داد، گوشی نکسوس 6P کیفیت ساخت وحشتناکی دارد. نه تنها صفحه نمایش به راحتی شکسته می شود، بلکه می توان با صرف نیروی کمی این گوشی را خم کرد.

اما پس از انتشار این ویدئو طرفداران این گوشی هوشمند به سرعت واکنش نشان داده و بیان کردند که جری با از بین بردن محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 4 که آن را پوشش داه است، باعث شد که این گوشی به خطر بیافتد، یعنی کاری کرد که خم شدن آن آسان تر شود.
پس از آن دیگر فیلم ها نشان دادند که نکسوس 6P مشکلی ندارد، چرا که می تواند در مقابل فشار 90 پوندی هم مقاومت کرده و تنها کمی خم شود. این ادعا ها ظاهرا ثابت می کند که جری هم در تست خم شدن اصلی تقلب کرده است، و هم با از بین بردن گوریلا گلس باعث شده که این گوشی به خطر بیافتد، و یا حتی شاید یک دستگاه ضعیف بر حسب شانس تصادف به پست او خورده است.
در پاسخ به این انتقادات، امروز جری یک ویدیو جدید ساخت. در این ویدئو، او یک نکسوس 6P جدید باز نشده آورد و با صراحت به “سه نقص ساختاری کشنده” در طراحی اشاره کرد. یکی ار این تواقص این است که در پایین این گوشی یک قاب آلومینیومی قرار دارد که این گوشی را در مقابل خم شدن سخت و استوار می کند. اما او اشاره می کند، آلومینیوم به تلفن وصل نشده است. یک لایه نازک از شیشه و پلاستیک مفاصل آلومینیوم و گوشی را جفت نگه می دارد.
دومین نق ، دیواره ی نازکی در پشت آلومینیوم عقب به کار رفته است. نقص سوم در بخش دکمه پاور، که در آن قسمت باتری و مادربرد به پایان رسیده است، این منطقه برای شروع روند خم کردن بسیار مکان مناسبی است.
بر خلاف دفعه قبل، جری گوریلا گلس را خراب نکرد، و یک بار دیگر توانست دستگاه را خم کند. و به نظر می رسید به راحتی این کار را انجام داده است.
در این مرحله، ما می توانیم حرف بسیار ازافراد که می گفتند احتمال دارد به طور تصادفی یک دستگاه ضعیف به دست جری رسیده باشد را رد کنیم، زیرا ممکن است یک بار این اتفاق بیافتد، اما احتمال اینکه دوباره این موضوع تصادفی باشد خیلی کم است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر