;
coinex

تاریخ انتشار گلکسی S7 سامسونگ 23 بهمن ماه خواهد بود

 تاریخ انتشار گلکسی S7 سامسونگ 23 بهمن ماه خواهد بود

با توجه به گزارشی جدید از بازار خانگی سامسونگ از کره جنوبی، تاریخ انتشار گلکسی S7 سامسونگ در برخی از نقاط جهان 23 بهمن ماه خواهد بود. علاوه بر این ، این گزارش می گوید که هر دو نسخه گلکسی S7 با پشتیبانی از شبکه LTE Cat. 12 خواهد آمد.

در طول این چند ماه گذشته، ما اغلب شنیده ام که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای راه اندازی گلکسی S7 سامسونگ در اوایل سال  2016 می باشد، در حالی که شایعات قبلی دال بر این بود که این گوشی دی ماه راه اندازی خواهد شد، این گزارش جدید، به نقل از منابع داخلی سامسونگ، ادعا می کند که بهمن ماه عرضه می شود.

در حال حاضر، در حالی که اختلافی بین این شایعات مشاهده می شود، از این رو این عقیده که رونمایی آن حوالی دی ماه و انتشار آن بهمن ماه باشد، بسیار مشهود است. تابستان گذشته، سامسونگ، گلکسی نوت 5 را زودتر از حد انتظار، عرضه کرد و بسیاری از رقبای خود، از جمله 6S آی فون، را در بازار ضرب و شتم کرد. از داده هایی که تا کنون جمع آوری شده است، به نظر می رسد به احتمال بسیار زیاد سامسونگ در حال برنامه ریزی برای تکرار این حرکت در خصوص گلکسی S7 می باشد.

در دریایی از شایعات گلکسی S7، یکی دیگر از ایده های معمول این است که این گوشی در دو نسخه، خواهد آمد یکی با پردازنده اسنپ دراگون 820 کوآلکوم و یکی با پردازنده تولید شده توسط خود سامسونگ، Exynos 8890 همراه می باشد. بر اساس این گزارش جدید، هر دو نسخه گلکسی S7 سامسونگ، همانطور که گفتیم، با پشتیبانی از شبکه LTE Cat. 12 خواهند آمد.

 .

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر