;
coinex

مشخصات گوشی G7 پلاس هوآوی

مشخصات گوشی G7 پلاس هوآوی

دستگاه های رده میانی، خیلی سریع به رقابتی ترین بازار در صنعت تبدیل شدند و باز هم هوآوی از قافله جا نماند و گوشی های رده میانی سری G خود را با هوآوی G7 پلاس، گسترش داد. این گوشی جدید شبیه به هوآوی G8 است، که در نمایشگاه IFA 2015، با هدف ارائه یک کاربرد رده میانی، در محدوده رقابتی این قبیل دستگاه ها با قیمت مقرون به صرفه، معرفی شد.

البته در واقع، گوشی G7 پلاس جانشین گوشی G7 هوآوی است که در سال گذشته عرضه شد، و در مقایسه با مدل قبلی، یک صفحه نمایش و پردازنده به روز رسانی شده، ارائه می دهد. مشخصات داخلی G7 پلاس شامل بهره مندی از وجود یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی IPS، یک پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 615، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.
دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل است و با دو فلش تن و یک سنسور اثر انگشت مربعی در زیر آن همراه است، دوربین جلوی آن برای گرفتن عکس های سلفی، 5 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. مانند سایر دستگاه های هوآوی، قابلیت دو سیم کارته بودن و پشتیبانی از LTE، Wi-Fi ، GPS و بلوتوث، دارد در حالی که بستر نرم افزاری آن هم اندروید 5.1 با رابط کاربری Emotion V3.1 می باشد.
این گوشی در چین و تایلند از طریق وب سایت رسمی این شرکت با قیمتی حدود 330 دلار منتشر شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا، بعد ها در خارج از این بازار، در دسترس خواهد بود یا خیر.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر