;
coinex

گوشی موتورولا موتو جی توربو در مکزیک پرده برداری شد؛ 22 آبان این گوشی عرضه خواهد شد

گوشی موتورولا موتو جی توربو در مکزیک پرده برداری شد؛ 13 نوامبر گوشی عرضه خواهد شد

گوشی موتورولا موتو جی توربو امروز در مکزیک پرده برداری شد. این گوشی شباهت های بسیاری را به نسل سوم گوشی های موتورولا موتو جی خواهد داشت اما مشخصات بهتر و بالاتری را نسبت به آن دارد. به عنوان مثال به جای صفحه نمایشی با رزولوشن 1280*720، گوشی موتو جی توربو از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920*1080 استفاده می کند.

در داخل گوشی و از لحاظ قدرت پردازشی نیز این گوشی نسبت به نسل قبلی خود ارتقا پیدا کرده و به جای استفاده از اسنپدراگون 410 از تراشه ی اسنپدراگون 615 و پردازنده ی 8 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 405 بهره می برد. رم 2 گیگابایتی از نوع LPDDR3 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا از مشخصه های حافظه ای این گوشی می باشد. دوربین جلوی موتو جی توربو دارای دیافراگم f/2.0 می باشد و این به آن معنا است که در شرایط نوری کم نیز تصاویر با کیفیتی را ثبت می کند. دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی گرفتن و ویدیو چت است، 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

باتری 2470 میلی آمپر ساعتی از شارژ توربو موتورولا پشتیبانی می کند. مانند نسل سوم موتو جی، این گوشی نیز تاییدیه X7 را دارد و به این معنی است که گوشی را می توان به مدت 30 دقیقه در آب غوطه ور ساخت بدون آنکه آسیبی به آن وارد شود.

این گوشی از منظر ارتباطاتی 4G LTE، Wi-Fi 802 و بلوتوث ورژن 4.0 را پشتیبانی می کند. موتو جی توربو به قیمت 283 دلار آمریکا ارزش گذاری شده است و از 13 نوامبر (22 آبان) برای فروش در دسترس خواهد بود. در حال حاضر این محصول فقط در مکزیک آماده ی ارائه است اما در آینده ای نزدیک در دیگر مناطق نیز عرضه خواهد شد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر