;
coinex

عکس – سونامی ابرها سیدنی را درنوردید

تصاویری فوق العاده از گونه ای از یک ابر کمانی عظیم (shelf cloud) ساحل نیو ساوت ولز، استرالیا را درنوردید. این واقعه و رویداد هواشناختی - که اصطلاح علمی و فنی آن گونه ای از ابرهای arcus می باشد (arcus cloud یا ابر کمانی، ابری فرعی و لوله ای شکل می باشد که لبه های آن همانند پارچه ی چاک چاک شده است، این نوع از ابرها در قسمت پشت و جلوی بعضی از ابرها قابل مشاهده است)  – قطعه ای از یک ابر می باشد که در قسمت جلویی و لبه یک طوفان و رعد و برق همراه آن، شکل می گیرد، جایی که جریان رو به پایین (downward) و رو به بالای (upward) هوای یک طوفان را قطع می کند.

تصاویری فوق العاده از گونه ای از یک ابر کمانی عظیم (shelf cloud) ساحل نیو ساوت ولز، استرالیا را درنوردید. این واقعه و رویداد هواشناختی – که اصطلاح علمی و فنی آن گونه ای از ابرهای arcus می باشد (arcus cloud یا ابر کمانی، ابری فرعی و لوله ای شکل می باشد که لبه های آن همانند پارچه ی چاک چاک شده است، این نوع از ابرها در قسمت پشت و جلوی بعضی از ابرها قابل مشاهده است)  – قطعه ای از یک ابر می باشد که در قسمت جلویی و لبه یک طوفان و رعد و برق همراه آن، شکل می گیرد، جایی که جریان رو به پایین (downward) و رو به بالای (upward) هوای یک طوفان را قطع می کند.

این ابر های shelf که در توییتر آن ها را ” سونامی ابرها ” نامیده اند، چندین کیلومتر طول داشته و این شهر را در سراسر بعد از ظهر و اوایل شب، درنوردید. عکس های این رویداد بسیار زیبای هواشناختی را در پایین مشاهده خواهید کرد.

این ابر های shelf که در توییتر آن ها را " سونامی ابرها " نامیده اند، چندین کیلومتر طول داشته و این شهر را در سراسر بعد از ظهر و اوایل شب، درنوردید. عکس های این رویداد بسیار زیبای هواشناختی را در پایین مشاهده خواهید کرد.

3 - عکس – سونامی ابرها سیدنی را درنوردید

4 - عکس – سونامی ابرها سیدنی را درنوردید

5 - عکس – سونامی ابرها سیدنی را درنوردید

6 - عکس – سونامی ابرها سیدنی را درنوردید

7 - عکس – سونامی ابرها سیدنی را درنوردید

8 - عکس – سونامی ابرها سیدنی را درنوردید

9 - عکس – سونامی ابرها سیدنی را درنوردید

10 - عکس – سونامی ابرها سیدنی را درنوردید

11 - عکس – سونامی ابرها سیدنی را درنوردید

.

.

منبع: theguardian


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر