;
coinex

HTC One A9w توسط سازمان نظارتی تنا در چین تایید شد

HTC One A9w .HTC One A9w توسط سازمان نظارتی تنا در چین تایید شد

نوعی از گوشی اچ تی سی One A9 توسط  سازمان نظارتی تنا در چین تایید شد. به نظر می رسد که این مدل اچ تی سی One A9w با مدل اچ تی سی One A9 تفاوت چندانی ندارد و از لحاظ مشخصات تقریبا یکسان هستند. این گوشی هم دارای صفحه نمایش ۵اینچی آمولد (AMOLED) با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ می باشد.

در حالی که نام تراشه ی این گوشی ذکر نشده، اما یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتزی که با اچ تی سی One A9 هم مطابقت کند، قطعا اسنپدراگون ۶۱۷ می باشد و پردازنده ی گرافیکی آن هم آدرنو ۴۰۵ (Adreno 405) است. گوشی اچ تی سی One A9 دارای دو نسخه، یکی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، و دیگری هم با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت مموری می باشد. مدل اولی در ایالات متحده و مدل دیگر در هرجای دیگری یافت می شود. این گوشی One A9w هم از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت مموری استفاده می کند.

دوربین عقب این گوشی ۱۳ مگپیکسلی است که به همراه OIS با یک دیافراگم f/2.0 عرضه می شود و دوربین جلوی آن هم یک ماژول اولتراپیکسل ۴ مگاپیکسلی می باشد. این دستگاه از اتصال 4G LTE هم پشتیبانی می کند.

ما منتظریم که اچ تی سی از  این مدل خود رونمایی کند تا به تفاوت های بین این دو مدل پی ببریم. هم اکنون که این مدل توسط تنا (TENNA) تایید شده احتمال می رود که تا هفته ی دیگر از آن رونمایی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر