coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت هوشمند اوکیتل A29 از فردا به منظور پیش خرید در دسترس قرار می گیرد

ساعت هوشمند اوکیتل A29. ساعت هوشمند اوکیتل (Oukitel A29) از فردا به منظور پیش خرید با قیمت فقط ۶۹.۹۹ دلار در دسترس قرار می گیرد.

ما نام اوکیتل را در میان برخی از صفحه نمایش های جالب در گوشی های هوشمند دیده ایم. اما آیا شما می دانستید که این شرکت پوشیدنی هم تولید می کند؟

ساعت هوشمند اوکیتل (Oukitel A29) از فردا به منظور پیش خرید با قیمت فقط ۶۹.۹۹ دلار در دسترس قرار می گیرد. این ساعت هوشمند دارای یک اسلات برای قرار دادن سیم کارت در آن می باشد و به وسیله ی این پوشیدنی از طریق مچ دست می توانید تماس بگیرید و تماس های ورودی را دریافت کنید. با استفاده از بلوتوث ۴ می توانید این ساعت را با گوشی هوشمند خود جفت کنید و با لیست مخاطبین همگام سازی کنید و یا از این ساعت به عنوان یک ریموت برای از راه دور کنترل کردن عکس گرفتن و یا پخش موسیقی بر روی گوشی استفاده کنید. این پوشیدنی A29 هم با دستگاه های اندرویدی و هم آی او اسی جفت می شود.

همانند بسیاری از ساعت های هوشمند دیگر، این ساعت اوکیتل A29 به عنوان ردیاب سلامتی هم استفاده می شود. این پوشیدنی به تمرینات شما نظارت می کند، ضربان قلب شما را دنبال می کند، هنگامی که پیاده روی می کنید و یا می دوید تعداد گام های شما را می شمارد و مقدار کالری مصرفی را محاسبه می کند. اگر مدت زمان زیادی است که نشسته اید، این ساعت هوشمند به شما یادآوری می کند، از آنجایی که اکثر پزشکان تاکید می کنند که به طور کلی خواب کافی برای سلامتی شما مهم است، میزان خواب شما را هم اندازه گیری می کند.

ساعت هوشمند اوکیتل از فولاد ضد زنگ ساخته می شود و یک باتری ۳۲۰ میلی آمپر ساعتی به نمایش می گذارد که این ساعت را به مدت ۴ ساعت در حال مکالمه و ۱۵۰ ساعت در حالت استندبای روشن نگه می دارد. شارژ کامل این پوشیدنی دو ساعت طول می کشد. این ساعت ۲۰ نوامبر منتشر می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر