;
coinex

تخفیفی استثنایی برای گوشی هوشمند Elephone P8000

گوشی های هوشمند چینی روز به روز در حال بهتر و ارزان تر شدن می باشند به طوری که شاید تا چندین سال پیش هیچوقت کسی به این موضوع فکر نمی کرد که کمپانی هایی چینی بتوانند از لحاظ کیفیت و مرغوبیت، بسیاری از شرکت های طراز اول دنیا را پشت سر گذاشته و نامی برای خود به دست آورد که به راستی هواوی و شیائومی نمونه های موفقی از این شرکت ها هستند.

گوشی های هوشمند چینی روز به روز در حال بهتر و ارزان تر شدن می باشند به طوری که شاید تا چندین سال پیش هیچوقت کسی به این موضوع فکر نمی کرد که کمپانی هایی چینی بتوانند از لحاظ کیفیت و مرغوبیت، بسیاری از شرکت های طراز اول دنیا را پشت سر گذاشته و نامی برای خود به دست آورد که به راستی هواوی و شیائومی نمونه های موفقی از این شرکت ها هستند.

شرکت های دیگر چینی نیز به سرعت در کارزار پر سر و صدای محصولات الکترونیکی علی الخصوص گوشی های هوشمند، در حال پیشرفت بوده و هر روزه شاهد معرفی محصولاتی جدید از آن ها هستیم. اما شاید یکی از مشکلاتی که اغلب گوشی های هوشمند چینی از آن رنج می برند نبود یک ویژگی کلیدی باشد؛ و آن هم پشتیبانی نکردن از قابلیت ارتباط 4G بین المللی است. مقصر این امر بیشتر به سازندگان سیستم-روی-تراشه (SoC) باز می گردد – و بیش از سایر آن ها مدیاتک – که برای تراشه های خود پشتیبانی از باندهای رایج دنیای غرب را فراهم نمی کنند. البته خود این نیز به گرایش آن ها به بازارهای هدفشان باز می گردد که شاید تا همین چند سال پیش نیز به هیچ وجه به بازار های غربی نمی اندیشیدند.

مدیاتک با انتشار تراشه MT6753 SoC خود در ماه مارس گذشته، پا را فراتر گذاشت. این تراشه که از لحاظ سرعت کلاک (1.5 گیگاهرتز) با MT6752 برابری می کند، دارای یک ویژگی بارز می باشد و آن نیز پشتیبانی از "حالت جهانی LTE" است که سایر نقاط دنیا آن را بیشتر با نام 4G می شناسند.  حال یکی از اولین گوشی های هوشمندی که از این تراشه برای ورود هرچه بهتر به بازار های جهانی استفاده کرد، Elephone P8000 می باشد؛ محصولی قدرتمند و ارزان از یک کمپانی جویای نام چینی.

مدیاتک با انتشار تراشه MT6753 SoC خود در ماه مارس گذشته، پا را فراتر گذاشت. این تراشه که از لحاظ سرعت کلاک (1.5 گیگاهرتز) با MT6752 برابری می کند، دارای یک ویژگی بارز می باشد و آن نیز پشتیبانی از “حالت جهانی LTE” است که سایر نقاط دنیا آن را بیشتر با نام 4G می شناسند.

حال یکی از اولین گوشی های هوشمندی که از این تراشه برای ورود هرچه بهتر به بازار های جهانی استفاده کرد، Elephone P8000 می باشد؛ محصولی قدرتمند و ارزان از یک کمپانی جویای نام چینی.

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p بهره می برد و همان طور که اشاره کردیم از تراشه مدیاتک MT6735 SoC قدرت پردازشی خود را تامین می کند. الفون پی 8000 دارای 3 گیگابایت رم و16  گیگابایت حافظه داخلی می باشد که این حافظه توسط یک کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل گسترش خواهد داشت. از دیگر ویژگی های آن می توان به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو، یک اسکنر اثر انگشت و اجرای اندروید 5.1 لالی پاپ به عنوان سیستم عامل از پیش نصب شده، اشاره کرد.

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p بهره می برد و همان طور که اشاره کردیم از تراشه مدیاتک MT6735 SoC قدرت پردازشی خود را تامین می کند. الفون پی 8000 دارای 3 گیگابایت رم و16  گیگابایت حافظه داخلی می باشد که این حافظه توسط یک کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل گسترش خواهد داشت. از دیگر ویژگی های آن می توان به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو، یک اسکنر اثر انگشت و اجرای اندروید 5.1 لالی پاپ به عنوان سیستم عامل از پیش نصب شده، اشاره کرد.

انرژی این گوشی از یک باتری با عظمتِ 4160 میلی آمپر ساعتی تامین می شود، گفته می شود این باتری در 10 دقیقه تا 10 درصد ظرفیت خود شارژ می شود و مدت زمان کل عمل شارژ نیز 90 دقیقه زمان خواهد برد. شما می توانید با یک بار شارژ گوشی الفون P8000 خود تا 21 ساعت زمان مکالمه داشته باشید و یا در حالت استفاده معمول، 2 الی 4 روز بدون نیاز به شارژ مجدد از آن بهره مند شوید. از قابلیت های ارتباطاتی این گوشی نیز می توان به پشتیبانی از 4G LTE، باند دو گانه وای فای و بلوتوث 4.0 اشاره کرد.

همان طور که می دانید این گوشی چند ماه پیش و با برچسب قیمتی 209.99 دلار عرضه شد اما مطمئناً همان طور که از عنوان این مطلب نیز متوجه شده اید، قصد ما صحبت درباره تخفیف جذابی می باشد که به تازگی این گوشی هوشمند چینی به خود دیده است. در حال حاضر Elephone P8000 با تخفیفی حدوداً 30 درصدی و با قیمت 149.99 دلار در وب سایت گیربست به فروش می رسد. به هر حال به نظر می رسد که این امکانات با چنین قیمتی (حدوداً 525 هزار تومان با نرخ هر دلار 3500 تومان) می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من این گوشی رو خریدم. دو ماه کار کرد و بعد خاموش شد. بردم نمایندگی درست شد و بعد از 2 ماه بازم خراب شد همونجوری یهو خاموش میشه. انگار بوردش داغ میشه خاموش میشه. الانم بعضی وقتا روشن میشه. باطری و ال سی دی و …. سالمه
    هرکی خواست میفروشم
    09198229755

    پاسخ