;
coinex

گوشی تاشوی گلکسی گلدن ۳ سامسونگ توسط تنا تایید شد

گوشی تاشوی گلکسی گلدن ۳. گوشی تاشوی گلکسی گلدن ۳ سامسونگ توسط تنا تایید شد

مدل SM-W2016 توسط سازمان نظارتی تنا در چین تایید شد. این مدل که به احتمال خیلی زیاد گلکسی گلدن ۳ (Samsung Galaxy Golden 3) نامگذاری می شود، تکرار بعدی از سری گوشی های تاشو می باشد که ماه گذشته در سایت GFXBench لو رفت. بنا به گفته ی تنا، این گوشی تاشو یک صفحه نمایش داخلی و خارجی ۳.۹ اینچی به نمایش می گذارد که هر دوی آنها هم دارای رزولوشن ۷۶۸ در ۱۲۸۰ پیکسلی هستند. در واقع در سایت GFXBench این اندازه را ۴.۶ اینچ ذکر کرده بودند که همین موضوع باعث ایجاد ابهام شده است. از صفحه نمایش که بگذریم نوبت به ویژگی های داخلی این گوشی می رسد. این دستگاه از یک پردازنده ی ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۲.۱ گیگاهرتز بهره می برد. ۳ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ی غیر قابل ارتقا در این دستگاه به کار رفته است.

این گوشی فلیپ به یک دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی زینت بخش قسمت جلوی این دستگاه می باشد که برای گرفتن عکس های سلفی و ویدئو چت مورد استفاده قرار می گیرد. اندروید ۵.۱.۱ هم از پیش بر روی این دستگاه تنظیم شده است. معمولا یک گوشی تاشو از گوشی های متوسط خیلی ضخیم تر است و به همین دلیل هم ضخامت ۱۵.۱ میلی متری این گوشی گلکسی گلدن ۳ تعجب بر انگیز نیست.  گوشی گلکسی گلدن اصلی که در نوامبر سال ۲۰۱۳ عرضه شد دارای ضخامت ۱۵.۸ میلی متر بود. این مدل جدید به وزن ۲۰۴ گرم می باشد ولی مدل اصلی آن به وزن ۱۷۹ گرم بوده است.

با این که این گوشی هنوز توسط سامسونگ پرده برداری نشده است اما با توجه به اینکه  گلکسی گلدن اصلی سامسونگ دارای مدلی با شماره ی SM-W2014 بوده و مدل SM-W2015  هم گلکسی گلدن ۲ نامگذاری شده، انتظار می رود که این گوشی هم با نام گلکسی گلدن ۳ به بازار عرضه گردد. مدل اولی تحت عنوان گلکسی گلدن در کره ی جنوبی منتشر شد در حالی که مدل گلکسی گلدن ۲ هرگز منتشر نشد و متاسفانه تنا هیچ عکسی از این دستگاه منتشر نمی کند.

هم اکنون که این گوشی گلکسی گلدن ۳ توسط تنا تایید شده است، احتمالا به زودی شاهد رونمایی ساسمونگ از آن خواهیم بود.

این گوشی تاشو یک صفحه نمایش داخلی و خارجی ۳.۹ اینچی به نمایش می گذارد که هر دوی آنها هم دارای رزولوشن ۷۶۸ در ۱۲۸۰ پیکسلی هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر